Sirall Software chystá vlastní 3D engine se solidními parametry
Většinou se na Hrej.cz zabýváme pouze čistě herními projekty, tento technologický si ale jako potenciální základna pro nejrůznější free/sharewarovky určitě zmínit zaslouží: Sirall Software vyvíjí vlastní 3D engine.Jeho detailní popis a parametry nejlépe vystihne citace z oficiálního webu:V současné době pracujeme na vlastním 3D enginu který bude postaven na jazyce C++ a běžet bude pod OpenGL. Engine je ve stadiu vývoje, snažíme se zapracovat co nejvíce na kompletně dynamickém osvětlení, používat se bude klasicky DOT-3 bump mapping přes normal mapu + specular mapu, jako to má většina nejnovějších enginů. Dále chceme využívat paralax mapping. Dynamické stíny jsou řešeny přes Stencil pro bodová světla a směrová světla mají svoje projekční stíny. Jejich hlavní výhoda je v rychlosti. V In-Door úrovních se budou používat převážně směrová světla, v Out-Door úrovních naopak upřednostňujeme světla bodová. Engine bude ke svému běhu v nejvyšší kvalitě potřebovat pořádnou mašinu, ale třeba se obávat, na starších strojích se zapne klasický HW fixed lighting a hra poběží prakticky na všem. Níže je uveden kompletní seznam plánovaných vlastností a editorů. Na této stránce lze pak najít ještě dlouhatánský výpis features a podrobné informace...