sance-na-crackdown-2-zije-vyvojari-by-radi
Novinka Šance na Crackdown 2 žije, vývojáři by rádi

Šance na Crackdown 2 žije, vývojáři by rádi

sleepless.

sleepless.

8. 8. 2008 14:37
Reklama

Kdybyste se zeptali majitelů X360 na pokračování Crackdown, viděli byste les rukou mířící k nebi, jak by všichni vyjadřovali svůj souhlas. A přesto se Crackdown 2 nechystá. Něco tu není v pořádku. Je to z-vůle Microsoftu, nebo vývojářů z Realtime Worlds, kteří se naplno věnují vývoji gangsta MMO APB? Asi od každého kousek. Nicméně naděje na to, že jednou Crackdown 2 světlo světa spatří, požád žije.

Jak totiž prozradil šéf RTW Colin Macdonald pro VG247: „Bylo to fakticky špatné rozhodnutí, které neustále zeširoka rozebíráme“, čímž myslel rozhodnutí nechat značku Crackdown napospas osudu a naplno se věnovat pouze APB. „Nemyslím si však, že jsou všechny dveře zavřené. Aktuálně jsme zcela zjevně vázaní vývojem APB a vším okolo toho, ale snad jednou v budoucnu budeme mít prostředky a podaří se nám něco dohodnout s Microsoftem,“ řekl Macdonald. Jasně z toho plyne, že Crackdown 2 už se dávno nevyvíjí částečně kvůli vytíženosti RTW a prozatímním nezájmu Microsoftu.

A přestože zaměstnanci RTW mají ke značce Crackdown osobní vazby, někteří nosí dokonce tetování s motivy ze hry, tak Macdonald realisticky dodává: „Nakonec jsme však firma a musíme dělat to nejlepší pro firmu. Musíme se udržet v byznysu a čísla tomu nepřidají. Nejsme v tomhle byznysu jen protože se nám to líbí, když by to pro firmu nemělo žádný přínos. To by fakt nešlo“. Peníze jsou prostě až na prvním místě a co si budeme namlouvat, je to tak a ne jinak. Proto nechť se příznivci Crackdownu modlí ke svému zelenému slunci, aby někdo dostal vnuknutí, že Crackdown 2 bude největší trhák pod sluncem a byl zároveň natolik vytrvalý, aby touto svojí myšlenkou dokázal hru protlačit až k hráčům. Ano, nikdy není nic ztraceno.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama