odhaleni-konzoloveho-zaklinace
Novinka Odhalení konzolového Zaklínače

Odhalení konzolového Zaklínače

sleepless.

sleepless.

30. 11. 2008 12:31 26
Reklama

Update 30. 11. - Tak už je jasné, odkud vítr vane. Informace o konzolovém titulu The Witcher: Rise of the Wolf pochází z tohoto videa na Gametrailers, které se ve všech ohledech tváří oficiálně, i když bylo zveřejněno uživatelem a ne oficiálně. Game designér Jakub Stilinsky na videu popisuje nové prvky konzolového Zaklínače – soubojový systém se šesti bojovými styly, který by měl být mnohem dynamičtější než v původní hře. Hráč bude moci jednotlivé styly kombinovat. Konzolová verze přinese spoustu nových pohybových (nejenom soubojových) animací pro Geralta i další postavy, nové modely, vylepšenou grafiku atd., atd.. Jakub se často opakuje :) Součástí hry budou trofeje i achievementy a jinak platí všecko, co je uvedeno níže.

Původní zpráva 29. 11. - Co udělat s úspěšnou PC hrou krom obligátního pokračování na stejné platformě? Jednoduše je třeba ji pošoupnout na konzole v trošku jiné podobě. Ale v případě RPG The Witcher – Zaklínač nás přeci nic podobného nemůže překvapit, když informace o přípravách konzolové verze prosakují éterem už od začátku roku. No a teď, jak se zdá, konečně prosákly ve své skoro finální podobě. Zatím nelze následující informaci zaštítit žádnou tiskovou zprávou, ale možná jen čeká někde za rohem, až skončí víkend.

Tak tedy, podle Worthplaying se bude PS3/X360 verze Zaklínače jmenovat The Witcher: Rise of the White Wolf a krom identického obsahu přijde s několika zcela logickými změnami. Postavičku budete ovládat přímo a to ve všech dimenzích, čímž jsou myšleny hlavně souboje. Těžko říct, jestli budou plně akční, ale soubojový systém bude každopádně nový. A nebude v tom sám, vždyť hra poběží na novém enginu, který bude zřejmě používat alespoň část grafiky a ostatních assetů z PC hry. Grafika bude každopádně upravena co do nasvětlení a stínovaní, přibudou nové animace, modely a vzhled vegetace bude též jiný a nakonec se změní i chování nepřátel. Budou prý mnohem agresivnější, což by mohlo naznačovat, že konzolová verze Zaklínače bude prostě spíše akční. Jestli to dojde tak daleko jako kdysi s konzolovou verzí Baldur’s Gate je těžké posoudit, ale vlastně proč ne - BG: Dark Alliance I a II byly samy o sobě výborné hry (bodejť taky ne, když je dělaly Snowblind/Black Isle). Teď tedy nezbývá než vyčkat, až budou výše uvedené informace buď oficiálně potvrzeny, nebo oficiálně dementovány. Jedno z toho to bude určitě.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama