nova-obtiznost-meni-povahu-ps3-bioshocku
Novinka Nová obtížnost mění povahu PS3 BioShocku

Nová obtížnost mění povahu PS3 BioShocku

sleepless.

sleepless.

7. 8. 2008 15:18 20
Reklama

Na ty, co už mají BioShock na PC a Xboxu 360 dávno pprojetý musí chystaný příchod PS3 verze působit ne jako s křížkem po funuse, ale jako exhumace. A přece tomu prozatím nic nenasvědčuje. Už na E3 nás prezentace PS3 verze překvapila novým herním módem Challenge Room, který sice nebude přímo součástí samotné hry, ale rozhodně nám to přijde jako velmi zajímavě zpracovaný dodatečný obsah. Udělat z příběhové akce něco jako akční puzzle hru při zachování všech známých pravidel světa Rapture, to je lákavé.

PS3 verze však oněch úprav a novinek nabídne podstatně víc, což je dáno právě tou spoustou času, která byla vývoji projektu poskytnuta. Jednou z nich je nový obtížnostní stupeň zvaný Survivor, který ve svých dojmech popisuje redakce IGN. Podtitulem toho módu je „Každá kulka se počítá“, což vyjadřuje filozofii designérů tohoto módu. Nedojde v něm k navýšení počtu nepřátel, ale k ubrání počtu dostupných kulek, k zmírnění účinku hojících předmětů a k zvýšení síly nepřátel. Rovněž použití plasmidů v Survivor módu zkonzumuje mnohem více Eve energie, což by podle tvůrců mělo vést k vymýšlení alternativních strategií a ke zvýšené interakci s prostředím. Jinak řečeno Survival mód bude skutečně o přežití a ne dominaci a pohodlné likvidaci nepřátel. Nahrává tomu i mnohem mírnější regenerace zdraví po reinkarnaci ve Vita Chamber. A tohle je něco, co by určitě přivítali i ti, kteří už si BioShock projeli. Proto se také domníváme, že minimálně majitelé Xbox 360 verze hry se časem novinek z PS3 verze dočkají v podobě stahovatelného obsahu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama