nintendo-predstavuje-bosse-eu-marketingu
Novinka Nintendo představuje bosse EU marketingu

Nintendo představuje bosse EU marketingu

sleepless.

sleepless.

31. 1. 2006 16:23
Reklama

Počátkem prosince oznámil Jim Merrick svůj odchod z pozice šéfa marketingu Nintendo of Europe s tím, že se vrátí k rodině do USA, aby se pak připojil k tamní divizi Nintenda. Jenže v polovině ledna vyšlo najevo, že se Jim Merrick v mezičase rozmyslel trošku jinak a společnost Nintendo opustí úplně. Už tehdy slibovalo vedení Nintenda, že veřejnosti brzy představí Merrickova nástupce. Trvalo to sice trošku déle než by člověk předpokládal, ale jméno a identita Merrickova nástupce je konečně na světě.

Novým šéfem marketingu v NoE se stal Laurent Fischer, který předtím zastával stejnou pozici v Nintendo France a byl v zemi galského kohouta odpovědný za launch handheldů GameBoy Color, GBA, GBA SP a NDS.  Fischera čeká v jeho nové pozici docela rušný rok, protože bude mít kromě jiného na starosti plánování a koordinaci evropského marketingu pro DS Lite a hlavně konzoli Nintendo Revolution. Launch konzole Nintendo Revolution však bude mít primárně na starosti jiný človíček, kterého společnost Nintendo představila veřejnosti také až dnes. Jeho jméno je Achim Schmauss a ještě než dojde v druhé polovině roku na launch výše zmíněné konzole, tak bude mít na starosti vydání akčního RPG The Legend of Zelda: Twilight Princess. Jen pro úplnost zbývá dodat, že Schmauss dříve působil v PR oddělení společnosti Infogrames.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama