nejprodavanejsi-hardware-a-hry-v-us-dle-npd
Novinka Nejprodávanější hardware a hry v US dle NPD

Nejprodávanější hardware a hry v US dle NPD

sleepless.

sleepless.

12. 12. 2008 14:32 13
Reklama

Zveřejnění NPD čísel o prodejnosti hardwaru i softwaru v USA je každý měsíc očekáváno s poněkud zvláštním sentimentem. Čert vem čísla, která sice jsou zajímavá, ale ne tolik, jako komentáře Sony, Microsoftu a Nintenda, které jsou vždycky samochvalné a hýří spokojeností, ať už jsou prodeje jakékoli, třeba nulové. Jinak tomu není ani tento měsíc, kdy všechno převálcovala konzole Wii, které se během listopadu prodalo v US 2.04 milionů kusů. Hned v závěsu se přitom drží handheld DS s 1.57 milionů prodaných kusů, který se z hodně velké výšky dívá i na třetího v pořadí – Xbox 360 s 836 000 prodaných kusů. Zbylé pozice patří produktům Sony v pořadí PSP (421 000), PS3 (378 000) a PS2 (206 000).

Co se her týče, vévodí zveřejněnému žebříčku Top 10 střílečka Gears of War 2 pro X360 (1.56 mil. prodaných kusů), kterou o pár desítek tisíc nedostihla X360 verze další střílečky Call of Duty: World at War (1.41 mil. pr. k.). Další místa obsadily hitparádové evergreeny Wii Play (796 000), Wii Fit (697 000) a Mario Kart (637 000). Až na šestém místě je opět Call of Duty: World at War (597 000), tentokrát však PS3 verze. Sedmička patří Wii verzi Guitar Hero World Tour (475 000), místo osmé X360 verzi Left 4 Dead (410 000), devátou pozici obsadila PS3 exkluzivní věc Resistance 2 (385 000) a na desítce se usadila Wii Music (297 000).

Je zajímavé, že v TOP 10 chybí datadisk World of Warcraft: Wrath of the Lich King, kterého se prodalo 1.4 milionů kusů. Datadisky se zřejmě do NPD počtů nehodí. A teď tedy to nejzajímavější, komentáře jednotlivých společností k prodejním výsledkům.

Microsoft: „Tuto vánoční sezónu se nám pro rodiny hledající v období ekonomické krize trvanlivou zábavu, podařilo poskládat optimální sestavu produktů. Máme nejširší nabídku her, televizního i filmového obsahu a tím pádem i spoustu skvělých zážitku pro zdaleka nejširší spektrum sociálních skupin,“ pronesl za Microsoft Don Mattrick.

Sony: „PS3 a vůbec značka Playstation v průběhu roku vykázala stabilní růst, takže jsme si jisti tím, že v tomhle účetním období naplníme naše cíle. Celý rok nabízíme parádní tituly a skvělé služby, což zahrnuje i naši ničím nepřekonatelnou vánoční nabídku her a launch beta verze služby Playstation Home. A očekáváme, že se tento trend udrží i po zbytek roku,“ prozradil Gamasutře Ian Jackson.

Nintendo: „Rekordy trhající prodeje Nintendo výrobků jasně dokázaly, že zákazníci nehledají (za své peníze) nejvyšší hodnotu nejenom v rámci her, ale v rámci všech druhů zábavy. Nakupující prostě shání dárky vhodné pro celou rodinu a právě Nintendo nabízí neporovnatelnou škálu produktů a zážitků, které si může užít celá rodina,“ vysvětlila postoj Nintenda Cammie Dunaway.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama