ms-ryzuje-180-mil-dolaru-z-xbox-live-rocne
Novinka MS rýžuje 180 mil. dolarů z Xbox Live ročně

MS rýžuje 180 mil. dolarů z Xbox Live ročně

sleepless.

sleepless.

6. 8. 2008 10:04 22
Reklama

Vydavatelské společnosti a vývojáři nesnáší bazary, prodejci je milují. Když prodáte svoji hru do bazaru a pak si ji koupí někdo jiný, tak už z těchto sekundárních transakcí nevidí vydavatelé a vývojáři ani korunu. Všechno shrábne provozovatel obchodu, či bazaru. Jak s tím ovšem bojovat? Zakázat prodej bazarových her už v dnešní době dost dobře nejde a řešit to unikátními kódy, to zas tak akorát naštve zákazníky. Jak tedy přinutit lidi, aby hry do bazáče neházeli hned jak ji dohrají?

Jednoduše novým obsahem. Účinnost této cesty potvrdil v zajímavé článku na Gamasutře Kevin Salcedo z Microsoftu. Data získaná z průzkum totiž říkají, že hry, které se po vydání dočkají na Xbox Live Marketplace vypuštění stahovatelného obsahu zůstávají v rukou původních majitelů mnohem déle než hry, pro které se nový obsah na XBLM neobjeví. V průměru je to prý o 16% déle. Lidé si prostě nový obsah koupí, nebo stáhnout a hra jim vydrží déle. Pokud je to stažitelný obsah opravdu zajímavý a přináší jistou míru znovuhratelnosti, možná ji ani neprodají, protože ji prostě budou hrát až do soudného dne. Salcedo rovněž ve zmíněném článku prozradil, že služba Xbox Live má v současnosti přes 12 milionů uživatelů v 26 zemích světa, přičemž drtivou většinu tvoří uživatelé z USA. Prozatím proběhlo na XBL 240 milionů transakcí a za poslední rok z nich vyplynuly tržby ve výši 180 milionů dolarů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama