Ghostbusters stejní na PS3 i X360
Rozhánět hádající se dav fanoušků té a té konzole je složité, proto vývojáři z Terminal Reality, kteří pracují na herní předělávce slavných Krotitelů duchů, celé záležitosti raději předcházejí. V dnešním prohlášení se uvádí, že grafická stránka obou verzí hry bude nachlup stejná. Potvrdila to akce společnosti Sierra z minulého týdne, kde hra běžela na obou platformách. „Představujeme demoverzi na obou systémech, takže můžete vidět, že obě verze jsou na stejné grafické úrovni,“ řekl výkonný producent Brendan Goss. Pod tíhou argumentů ale musel přeci jen přiznat, že kosmetický rozdíl nalézt lze. Týká se tzv. prostorového mapování na PS3, kdy například zem, kterou tvoří jen dvoupolygonová ploška, vypadá díky tomuto systému realisticky hrbolatě. Ať už ale volíte Losnu, nebo Mažňáka, Krotitelé duchů vyjdou pro všechny platformy kromě PSP letos na podzim.