F1 hra od Codemasters nebude žádná arkáda!
Pokud patříte ke skupině hráčů, kteří se bojí toho, že Codemasters zpracují nedávno získanou F1 licenci do podoby arkádové hry po vzoru CMR: DiRT a Race Driver: GRID, tak už se bát nemusíte. Producent GRIDu totiž na Codemasters fóru jasně řekl, co se dá od připravované F1 hry očekávat.
„Jasně, nečetl jsem všechny posty v tomto threadu, ale chápu, oč vám jde a rád bych vás tedy zastavil v dalším panikaření. GRID a DiRT byly zaměřeny na arkádové publikum a dařilo se jim velmi dobře. F1 má úplně jiné požadavky a od našeho týmu se této hře dostane úplně jiné péče, což se vztahuje na nastavení míry simulace, fyziku, pravidla a tak dále. Samozřejmě budeme ve hře myslet i na požadavky hráčů, co raději arkády. Jak budou tyto části odděleny ještě nevíme, ale určitě odděleny budou,“ zakončil svůj krátký, ale obsahově zcela jasný monolog vývojář z Codemasters.
Zbývá dodat, že první F1 hra od Codies vyjde někdy v příštím roce.