Důvody pro odložení Stalkera

31. říjen 2004 17:10 / sleepless. / Novinky / Diskuze (0)

Od ukrajinských GSC Game World vyletěl do světa zajímavý dopis, ve kterém vysvětlují důvody pro odložení tolik očekávané 3D akce S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl na první čtvrtletí příštího roku, o kterém jsme vás nedávno informovali. Vývojáři doslova píší: "Jsme velice vdeční společnosti THQ za to, že nám umožnila pracovat na S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl další čas. Očekávání je hodně vysoké a tým je blízko splnění těchto očekávání, nechceme ovšem uvedení titulu zbytečně uspěchat a budeme dále pracovat na zajištění stability, vyváženosti a zábavnosti na každé úrovni." I pro samotné tvůrce se jedná o poměrně závažný krok, ale prý mají dostatek důvodů, proč k odložení přistoupit. Nejvíce práce prý zbývá udělat na tzv. "life simulation" systému, který kontroluje veškeré dění v herním světě. Monstra prý mají vlastní životní cyklus (loví, živí se, odpočívají, bojují) a také zcela samostatně migrují z oblasti do oblasti, nezávisle na hráčových akcích. NPC postavy mají být ještě o něco promakanější, dokáží plnit questy, obchodovat a bojovat. Dodatečné práce se týkají také grafické enginu X-Ray. Podle všeho se máme na co těšit! Zdroj: ggmania

Zdroj:

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!