DirectX 10 je prý možný i na konzolích
Petter Sydow, který pracuje na X360 a PS3 verzích strategie World in Conflict rozhovoru pro Videogamer.com prohlásil, že grafické efekty, které umožňuje rozhraní DirectX 10 je možné replikovat i na konzolích, pokud by nějaká firma dala vývojářům dostatečné množství času a prostředků. Sydow mluvil konkrétně o konzolové World in Conflict, při jejímž vývoji se jeho týmu povedlo některé efekty z PC verze převést i na konzole, ale neví, zda se je povede protlačit i do finální verze. "Budeme na nich stále pracovat a uvidíme co se stane. Už teď však můžu říct, že nebudeme moci mít stejnou kvalitu grafiky, jako bude mít PC verze. Ovšem nebudeme zase mít problémy s frameratem..." Netradiční pokračování World in Conflict: Soviet Invasion, které má být datadiskem a novou hrou zároveň se objeví ve třetí čtvrtině tohoto roku.