cinska-vlada-chysta-system-omezujici-max-moznou-dobu-hrani-online-titulu
Novinka Čínská vláda chystá systém omezující max. možnou dobu hraní online titulů

Čínská vláda chystá systém omezující max. možnou dobu hraní online titulů

sleepless.

sleepless.

25. 8. 2005 11:06
Reklama

Popularita online her v Asii je enormní a hráči zde dokáží bez problémů hrát celé hodiny, což může vést až k úmrtí z vyčerpání. Čínská vládá chce podobným případům zabránit a proto chystá systém omezující maximální možnou dobu hraní veškerých online her.Nový systém představila vládní organizace zabývající se dohledem nad online hrami a online hraním. Testování systému začne v říjnu, jeho ostré spuštění je naplánováno na konec roku 2005/začátek roku 2006 a bude se týkat veškerých online her. Vládní agentura hodlá uvedením nového systému zamezit vzniku závislosti na hraní online her.Podstata systému je přitom velice jednoduchá a do svých her jej budou muset zahrnout všichni provozovatelé online her, kteří nechtějí přijít o licenci. Systém bude sledovat dobu hraní a po třech hodinách hráče upozorní na to, aby s hraním přinejmenším na 5 hodin přestal. Pokud hráč nepřestane, tak systém jeho postavě sníží všechny vlastnosti a statistiky na polovinu. Pokud ani to hráče nepřinutí přestat a bude hrát dál, tak budou jeho postavě po pěti hodinách všechny vlastnosti a statistiky sraženy na nejnižší možnou úroveň.Doposud se k účasti v testování systému přihlásila řada společností včetně Shanda, NetEase, The9, Optisp, Kingsoft, SINA i Sohu a testování zahrne tituly The Legend of Mir II, The World of Legend, Westward Journey Online, Fantasy Westward Journey Online, World of Warcraft, MU, JX Online, First Myth Online, The Legend of Mir 3G, Lineage II a Blade Online.Na první pohled jde určitě o bohulibou činnost, ale už na pohled druhý je to trochu jiné. Kterému dospělému a samostatně myslícímu člověku by se líbilo, kdyby mu kdokoli přikazoval, kolik hodin svého volného času může věnovat na určitý druh zábavy? Neplatí to navíc jenom o hrách. Co kdyby se podobný systém začal uplatňovat i na poslech hudby, nebo sledování televize? Závislost si člověk může vytvořit prakticky na čemkoli a netýká se to rozhodně jenom hraní.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama