Bethesda: "Žádné zkonzolovatění naších PC her"
V rozhovoru pro server next-gen se jeden z hlavních vývojářů hry Fallout 3, Emil Pagliarulo ohradil proti tomu, že se tvůrci budou snažit hru co nejvíc přizpůsobit konzolím. Pagliarulo hrál velkou roli ve vývoji The Elder Scrolls IV: Oblivion, kdy takřka sám napsal celou příběhovou linku u Dark Brotherhood. "Myslím, že hráči na konzolích jsou připraveni a chtějí hardcorová RPG, jako je právě Fallout 3. Lidé jako jsem já, kteří vyrostli jako hardcoroví PC hráči. Teď jsme sice starší, máme děti a už ne tolik času, abysme od rána do večera drtili RPGčka, tak jsme se přetransformovali na konzole. Ale pořád vnímáme tenhle typ her jako to nejlepší co může být a to co se nám prostě líbí. Vemte si kupříkladu BioShock. Při jeho hraní doslova cítíte atmosféru starých System Shocků. Přesně toho chceme docílit s naším Falloutem 3."