Představení Becherovka Lemond Game 2009
Jak jsme vás před časem informovali, tradiční česká vývojářská soutěž Becherovka Game mění svůj charakter. Podle vyjádření na oficiálních stránkách je „hlavní“ změnou přejmenování kontestu na Becherovka Lemond Game, my se ale nenecháme napálit lacinými reklamními triky a podíváme se, co z toho vyplývá jak pro hráče, tak pro případné zájemce o účast. Předně, zásadním rozdílem oproti veškerým předchozím ročníkům je omezení kategorií zúčastněných titulů pouze a jen na online flash hry, což do značné míry mění zaměření celé soutěže. Tématem by se měl stát nový produkt, Becherovka Lemond, cílem je tedy vytvořit co nejlepší reklamní online flashovku, jež bude následně zveřejněna na stránkách Becherovky. Uzávěrka byla stanovena na den dětí, tj. na 1.6.2009, pricemoney dosahuje pěkných 105 000 Kč, přičemž vítěz si odnese 60 000,-, druhé místo 30 000,- a třetí 15 000,-. Pro bližší podrobnosti o pravidlech linkujte na oficiální stránky soutěže, naše názory na tyto změny se dozvíte v příštím nezávislém podcastu.