asie-se-stava-novym-cilem-hernich-spolecnosti
Novinka Asie se stává novým cílem herních společností

Asie se stává novým cílem herních společností

sleepless.

sleepless.

7. 10. 2004 09:01
Reklama

Především těch amerických, které mají dostatek prostředků na expanzi do nových teritorií. V Asijském herním průmyslu dřímá obrovský potenciál, a to jak spotřební, tak i výrobní. Například neúspěch Xboxu v Japonsku nadělal představitelům Microsoftu na čele tak hluboké vrásky, že jejich tamní přípravy na příchod Xboxu 2 jsou už dnes co možná nejintenzivnější a lépe přizpůsobené japonské mentalitě. Electronic Arts zase nedávno otevřeli nové vývojové studio v Číně, která představuje potenciálně nejrozsáhlejší herní trh. Ve studio má být postupně zaměstnáno až 500 zaměstnanců, kteří se budou zabývat především online projekty. Obrovskou sílu asijských hráčů už dávno objevili například Richard Garriot, který se přidal ke korejské společnosti NCSoft, anebo Ubisoft, jehož šanghajské studio slaví nevídané úspěchy se sérií Splinter Cell. Zcela nesmyslné jistě tedy nejsou ani prognózy, které říkají, že do patnácti let se Čína stane největším světovým hráčem na poli počítačových her. Zdroje: Slashdot, Gamesindustry

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama