SC: Conviction bude jednotný zážitek
Jak už jste se mohli přesvědčit na mnoha záběrech ze hraní na E3, nový Splinter Cell: Conviction bude téměř bez cut-scén a filmečků, což má dopomoct k co největšímu splynutí s příběhem a hlavní postavou. Žádné přerušování, žádné loadingy.
„Mým snem, který se mi doufám splní, je mít hru jako jeden celek,“ řekl Ubi v rozhovoru pro IGN. „Chceme jednotný a bohatý zážitek bez zádrhelů a odpočinku. Však jste to viděli sami, dokážeme ve hře schovat loadingy tak chytře, že je ani nepoznáte. Zatím jsme využili loading např. když Sam vytahuje kus skla, aby se podíval pod dveře. Na E3 byl k vidění přerušovaný pohyb, ve výsledné hře ale chceme, aby se kamera snesla z ramen až dolů a hráč tak nepostřel jediný střih.“
Držíme vám palce chlapi. Nový Splinter Cell se k nám chystá už v říjnu tohoto roku na PC a Xbox360.