sef-bungie-mluvi-otevrene-o-dobe-u-microsoftu
Novinka Šéf Bungie mluví otevřeně o době u Microsoftu

Šéf Bungie mluví otevřeně o době u Microsoftu

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

31. 7. 2008 13:35
Reklama

Ještě v době, kdy byla firma Bungie rodinným stříbrem Microsoftu se v ní pracovalo na několika ne-Halo hrách. Bohužel se na nich pracovalo zrovna v době, kdy byly práce na třetím, patrně závěrečném dílu série v plném proudu, takže se postupně všechny zdroje přesunuly právě k vývoji Halo 3. "Vždycky, když vyvíjíme nějaký titul, tak určitá část našeho týmu už pracuje na nějakém úplně jiném," řekl Harold Ryan, CEO Bungie. "S malou pauzou, studio vždy pracovalo na dalším jednom, dvou projektech, když finišovalo ten aktuální. V době práce na Halo 3 jsme měli pár hratelných konceptů, které neměly nic společného se světem Halo, nebo se střílečkou z první osoby. Bohužel nebyly buď tak kvalitní, nebo si Halo 3 vyžádalo vždy ten konkrétní tým, aby přestal dělat na té 'jiné' hře a přesunul se k Halo 3."

"Z pohledu Microsoftu se vždy jednalo o to, abychom ve značce Halo pokračovali. Ovšem z našeho pohledu bylo Halo naše malé děťátko. Vyrůstali jsme s ním, starali se o něj a dávali na něj pozor, protože jsme ho milovali. Uzavření příběhu v Halo 3 a ukončení trilogie pro nás bylo velmi důležité. Ale když jsme dokončili Halo 1, jen málokdo u nás si představoval, že bychom měli pracovat ještě na dalších dvou hrách z Halo vesmíru. Microsoft zkrátka na Halo kouká jako na peníze a platí u nich jednoduchá rovnice. Čím víc Halo, tím víc peněz. Pokud bychom byli schopní uvést novou Halo hru každý rok, byli by bez sebe nadšením, ale myslím si, že pro nás by to byla veliká chyba. Když se tak koukám na Bungie, které se od Microsoftu oddělilo, mám pocit, že kreativní energie nám opět začala proudit v žilách. V současné době plánujeme dvě hry, které jsou ve stádiu produkce. Žádnou z nich ale nechceme dopředu prosazovat, jako Halo-killer. Prostě chceme udělat co nejlepší hry, jak jen to bude možné."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama