Jak překonat WoW? Skončit s měsíčními poplatky
S vcelku zajímavou myšlenkou přišel analytik Michael Cai z Parks Associates: pokud chtějí vývojáři onlinovek uspět na trhu vedle World of Warcraft a podobných her, musí nabídnout nějaký jiný model placení, než jsou tradiční měsíční poplatky. Budoucnost podle něj leží v mikrotransakcích, které už nyní fungují - a zdá se, že úspěšně - zejména u korejských MMO titulů. Pro připomenutí: model mikrotransakcí spočívá v tom, že si stáhnete základní hru zcela zdarma a poté si do ní za malé částky můžete dokupovat nový obsah. "Tento model nabízí větší flexibilitu, jelikož hráči si mohou sami zvolit, kolik chtějí do hry investovat v závislosti na jejich návycích a na míře zájmu o daný titul," říká Cai a nelze než mu dát za pravdu. Podle něj je zavedení mikrotransakcí cestou, jak ještě více zvýšit zájem o online hry v USA. No, za pokus by to rozhodně stálo...