obsahuje-s-t-a-l-k-e-r-grafiku-z-doom-3-a-hl2
Novinka Obsahuje S.T.A.L.K.E.R. grafiku z Doom 3 a HL2?

Obsahuje S.T.A.L.K.E.R. grafiku z Doom 3 a HL2?

sleepless.

sleepless.

7. 4. 2007 07:14
Reklama

Na Doom 3 si nikdo při srovnávání titulu S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl s jinými akčními hrami nevzpomněl. Naproti tomu spousta hráčů tvrdí, že jim hra v některých momentech připomíná Half-Life 2, což je podle všeho dáno tím, že City 17 z HL2 nezapře východoevropský vzhled, stejně jako S.T.A.L.K.E.R. Co se hratelnosti týče, tak se S.T.A.L.K.E.R samozřejmě nepodobá ani Doom 3 ani HL2 a přesto má možná hra od ukrajinského týmu s dvojicí výše uvedených her něco společného – možná.

Člen MapCore fóra michi.be tvrdí, že S.T.A.L.K.E.R. používá světla z Doom 3 a jiný uživatel s nickem Johnny zase prohlašuje, že S.T.A.L.K.E.R. používá stejnou texturu vody jako HL2. Co se použití textur světel z Doom 3 týče, tak michi.be tvrdí, že obsah složky s těmito soubory u S.T.A.L.K.E.R. a Doom 3 je totožný. Některé textury jsou prý v případě S.T.A.L.K.E.R. mírně pozměněny (jsou například trošku ostřejší), ale jinak jsou jejich názvy stejné jako u Doom 3. V případě textury vody je soubor ve S.T.A.L.K.E.R. pojmenovaný stejně jako ta samá textury v HL2.

Výkonný šéf id Software Todd Hollenshead na dotaz Shacknews, co na to říká, odpověděl následovně: „Všimnul jsem si postu na jednom fóru, v němž se tvrdilo, že jsou materiály z Doom 3 použity v jiné hře. V současnosti však makáme na Enemy Territory: Quake Wars a na našem vlastním interním projektu, takže jsme ještě neměli čas celou záležitost pořádně prozkoumat a ověřit. To co jsem na webu viděl je znepokojující, ale ono se může nakonec ukázat, že o nic nejde. Nicméně, určitě nebudeme nic konkrétního podnikat do chvíle než zjistíme, že jsou ony fámy pravdivé nebo ne a dokud nezjistíme, které materiály z Doom 3 – jestli vůbec nějaké – byly potenciálně použity.“

Ukázky složek s texturami, o něž se v tomto případě jedná v první řadě, najdete na Shacknews. Jakmile se objeví další informace, například vyjádření tvůrců z GSC Game World, nebo vyjádření Valve, tak se s nimi ozveme.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama