Tržby MMO trhu dosáhnou v r. 2011 1.5 miliardy $
Podle aktuální zprávy od společnosti Screen Digest vygeneruje trh s tradičními MMO tituly, u nichž se hraje na placení p5edplatn0ho, tržby ve výši 1.5 miliardy dolarů, na čemž by se mělo podílet zhruba 10 milionů –poplatky platících – hráčů. Nejvíce prý do budoucna v tomto ohledu poroste trh evropský, který by měl v míře růstu překonat zatím vedoucí trh severoamerický (Asie nebyla do průzkumu zahrnuta). Nejvíce pravidelně platících hráčů MMO titulů prý bude v následujících pěti letech na území Německa a Velké Británie, tedy co se Evropy týče.
No a co se současné situace týče, tak tržby z MMO titulů za rok 2006 dosáhly výše zhruba 1 miliardy dolarů, přičemž největší měrou se na tom podílelo MMORPG World of Warcraft. Tržby z něj (co se západních trhů týče) dosáhly za 2006 cca 476 milionů dolarů, což je 54% tržeb celého západního MMO trhu (hovoříme o tradičních MMO hrách a ne casual titulech). Překvapivé je, že co se tržeb z předplatného týče, tak se na druhém místě za WoW umístil MMO titul Runescape od společnosti Jagex. To jasně dokazuje, že MMO tituly k úspěchu nepotřebují skvělou grafiku. Runescape totiž na první pohled vypadá jako hra z roku 1996.
Tržby z předplatného MMO her však netvoří 100 procent celkových tržeb MMO trhu. Do této kategorie se totiž počítá také in-game reklama, virální marketingové kampaně, prodej virtuálních předmětů i postav a další zdroje příjmů pro producenty a vydavatele.