Počet hráčů WoW přeskočil hranici 8 mil.

12. leden 2007 08:05 / sleepless. / Novinky / Diskuze (2)

Aby všeho toho hypu okolo World of Warcraft datadisku nebylo málo, tak se společnost Blizzard Entertainment přihlásila s informací, která se dala dopředu očekávat. Počet aktivních hráčů MMOPR World of Warcraft se opět pohnul směrem vzhůru a těsně před spuštěním datadisku přesáhl hranici 8 milionů. Pokud to tak půjde dál, jakože to možná po vydání datadisku půjde ještě rychleji, tak počet hráčů WoW brzy převýší počet obyvatel ČR.

Každopádně, WoW se v současnosti hraje oficiálně (bůhví jak tomu je neoficiálně) v severní Americe, Evropě, Číně, Jižní Koreji, v Austrálii , na Novém Zélandu, v Singapuru, Taiwanu, Macau i v Hong-Kongu. Největší počet aktivních hráčů WoW má z výše uvedených regionů právě Čína, kde je usazeno přes 3 500 000 zlatých farmářů, pardon hráčů jsem chtěl samozřejmě říci. Z jejich tvrdé práce pak těží přes 2 miliony Amíků a pouze 1.5 milionu Evropanů, což je ostuda a zahanbení, ale co se dá dělat. Nemá snad cenu připomínat, že od 16. ledna bude všem zájemcům k dispozici datadisk The Burning Crusade, který si stejně nikdo pár prvních dní nezahraje, protože bude chuť hrát tak velká a snaha Blizzardu tak nicotná, že spadnou všechny servery a svět přestane fungovat. Ufff…

Zdroj: tisková zpráva

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
9792875
Nastvany_Cernobyl napsal 12. 1. 2007 v 12.18

Ja bych to nevidel tak cerne, stejne tak 90 procent z tech novych charakteru co se tam objevi budou stavajici hraci, kteri si chteji odzkouset novy rasy, takze zadny velky server shutdowny a restarty neocekavam... aspon teda doufam, ze nebudou. Ono uz po tom Before the Storm patchi to delalo peknej braglajz a nez rozjeli vsechny servery tak, jak to melo jet od zacatku (tj bez restartu, bez lagu v crossrealm bg, bez bugu a nahodile se menici latency atp), tak ubehl tyden :-).

Nahlásit nevhodný obsah

6221917
Halemme napsal 12. 1. 2007 v 11.42

HH spis bude jeste problem s tim ze na questy se budou stat fronty, uz to vidim: "Zabij 10 prasatek muj nebojacny dobrodruhu" po 20 minutach cesty, a po tom co vas opacna strana tak 5x vykucha (na PVP serverech) konecne dorazite na misto urceni a ejhle prasatek se v lokaci spawnuje jen asi 8 ale zabijet se je snazi tak 20 lidi. Takze quest ktery delate normalne 5 minut budete delat hodinu....

Nahlásit nevhodný obsah