Tým Rare přišel o své vedení

3. leden 2007 10:34 / sleepless. / Novinky / Diskuze (0)

Na tvůrčí tým Rare byl od chvíle, kdy jej za 375 milionů dolarů koupila společnost Microsoft, vyvíjen obrovský tlak. Nebyl to však tlak ze strany MS, ale spíš od hráčů, kteří čekali, že budou ze studií Rare vycházet jako na běžícím pásu další skvělé hry typu GoldenEye 007, Donkey Kong Country, Conker's Bad Fur Day a Banjo-Kazooie. Skutečnost však byla trošku jiná. Zatím se hráči žádného podobně univerzálně uctívaného titulu nedočkali, přičemž nejblíže k tomu má nedávno vydaná Viva Piñata, která se však navzdory kladnému přijetí neprodává zas tak skvěle.

Možná to byl právě onen tlak veřejnosti (protože se MS dušuje, že na Rare netlačí ani trošku), nebo chuť dělat konečně něco skutečně nového, co donutilo dva ze tří zakladatelů Rare náhle odejít. Konkrétně se jedná o bratry Chrise a Tima Stamperovi, kteří podle oficiálního prohlášení odešli z Rare kvůli realizaci vlastních plánů. Jejich vedoucí pozice nezůstaly samozřejmě dlouhé prázdné. Vedením celého studia byl pověřen vývojářský veterán Mark Betteridge a kreativním šéfem Rare se po Timu Stamperovi stal Gregg Mayles. Zdali bude mít odchod dvou spoluzakladatelů nějaký větší vliv na dalším fungování týmu Rare, to se teprve uvidí. Pokud jde o nás, tak ovšem žádnou zásadní změnu firemní strategie nečekáme.

Zdroj: 1Up

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!