konec-ceskeho-tymu-plastic-reality-technologies
Novinka Konec českého týmu Plastic Reality Technologies

Konec českého týmu Plastic Reality Technologies

sleepless.

sleepless.

4. 11. 2006 12:43 1
Reklama

Brněnský tvůrčí tým Plastic Reality Technologies už to má za sebou – fakticky. Formálně sice firma existuje, ale žádnou činnost nevyvíjí. Vyplynulo z rozhovoru, který Petr Smílek poskytl české fansajtě Vision. O tom, že tým Plastic Reality Technologies brzy skončí, prý bylo víceméně jasno už na počátku tohoto roku. Vedení firmy se totiž nepodařilo sehnat nikoho, kdo by chtěl zafinancovat další projekt PRT. Následovalo už tak jen dosti problematické dokončení 3D akce El Matador a pak konec. Většina zaměstnanců PRT po předchozí  dohodě přešla k Illusion Softworks, kde nyní pracují na blíže nespecifikovaných projektech.

Existence Plastic Reality Technologies byla dosti nejistá už od založení firmy v roce 2000. Když se nepodařilo sehnat vydavatele pro 3D akci Rush, tak došlo, ve spolupráci s Illusion Softworks, na vývoj malého projektu Loco-Commotion. Paradoxně právě Loco-Commotion je jediný úspěšný titul, který ze studií týmu Plastic Reality Technologies vzešel. Všechny další projekty i pokusy dopadly průměrně. Když říkáme všechny, tak tím samozřejmě myslíme pouze dva – Korea: Forgotten Conflict a El Matador.

Korea: FC propadla kvalitativně i prodejně a to samé se dá říci i o 3D akci El Matador, která zcela jistě propadla kvalitativně. Prodeje neznáme, takže je nebudeme komentovat. Snad jen poznámka na závěr. Kdyby byly hry od PRT stejně dobře hratelné a zajímavé co se designu týče, jako byly kvalitní po stránce technologické, tak by možná nepropadly u kritiky i hráčů a k rozpuštění týmu by ve výsledku dojít vůbec nemuselo. Když se však někdo zajímá jen o technologickou stránku her a jinak je vůbec nehraje ani nesleduje a nemá tudíž žádný přehled (jak z rozhovoru vyplynulo!), tak je to těžké. Možná by nebylo marné mrknout čas od času na to, jaké chyby dělá konkurence, aby se jich pak člověk mohl ve vlastní činnosti vyvarovat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama