info-a-ukazky-z-next-gen-fps-turok
Novinka Info a ukázky z next-gen FPS Turok

Info a ukázky z next-gen FPS Turok

sleepless.

sleepless.

15. 10. 2006 06:35
Reklama

Je tomu pár už několik let co jsme se naposledy setkali s titulem v kdysi populární sérii Turok, která se však díky několika přehmatům málem propadla do hlubin věčného zapomnění. Na poslední chvíli však byla série zachráněná společností Buena Vista Games, jež tvorbu dalšího titulu svěřila lidem z týmu Propaganda, kteří mají v plánu stvořit špičkovou next-gen FPS pro PS3 a Xbox 360. Příběh FPS Turok se odehrává ve vzdálené budoucnosti a hlavním hrdinou je Joseph Turok, bývalý člen Black Ops komanda, jenž se nechal rekrutovat do speciální složek, které se starají o likvidaci těch největších hrozeb po celé galaxii. Jedna taková na Turoka a jeho spolubojovníky čeká na geneticky upravené planetě, kam byli vyslání na misi, jejímž cílem je zneškodnění velmi nebezpečného kriminálníka. Jenže problémy nastanou ještě před přistáním, na které nakonec vůbec nedojde.

Vesmírné plavidlo se speciálním zásahovým týmem je sestřeleno ještě před přistáním a Turok může být rád, že to vůbec přežil. Alespoň pro tuto chvíli. V dalších hodinách jej totiž čeká tuhý boj o přežití, během něhož bude nucen využít všech svých schopností, instinktů a bojových zkušeností. Čeká jej totiž boj s velmi dobře vycvičenou nepřátelskou armádou a ještě nebezpečnější faunou geneticky upravené planety, kde se prohánějí různí pravěcí ještěři a dinosauři. Hra je postavena na Unreal Engine 3 technologii, takže lze čekat nádherně zpracované prostředí vzdálené planety, které bude Turok nucen využívat ve svůj prospěch. Nepřátel je hodně a díky inteligentní AI rozhodně nebudou stát na místě a čekat až je někdo odstřelí. Nepřátelé budou spolupracovat, krýt se, informovat o nebezpečí, zkrátka udělají všechno proto, aby nevítaného hosta zneškodnili.

O to samé se však bude snažit i silně nepřátelská fauna, která si naštěstí nebude své oběti vybírat podle toho, jestli jde o klaďase, nebo darebáka, ale podle hladu. Toho bude hráč moci využít ku svému prospěchu, ovšem jenom někdy. Není totiž vyloučeno, že až se obrovský Velociraptor po předkrmu v podobě nepřátelských vojáků, nevrhne na hráče, který poslouží jako chod hlavní. Jedinou šancí Turoka bude v tu chvíli obrana, k níž mu poslouží arsenál ničivých futuristických zbraní. Hráč se však jejich použití může vyhnout pokud si zvolí co možná nejvíce nenápadný styl hraní spočívající v neslyšné likvidaci pěkně ze stínu. Volba bojového stylu je v každé situaci jenom na hráči, stejně jako rozhodnutí o možném použití jednoho z několika dopravních prostředků. Chybět ve hře nebude ani podpora robustního multiplayeru. Hra vyjde v příštím roce na platformách PS3 i Xbox 360 a nové ukázky jsou k dispozici v naší galerii.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama