Red Steel - žádný loading a nové ovládání

29. srpen 2006 14:27 / sleepless. / Novinky / Diskuze (0)

Společnost Ubisoft už před nějakým tím měsícem přiznala, že původní systém pro ovládání katany ve Wii akci Red Steel od Ubisoftu tak nějak nefungoval a maká se na jeho kompletním překopáním. Na Games Convention v Lipsku jsme si to však ověřit nemohli, poněvadž tam byl k vidění a zahrání jen starý E3 build, v němž postava ve hře reagovala pouze na některé specifické pohyby s Wii ovladačem, což je právě starý systém. V rámci nového systému by postava ve hře měla s katanou provádět stejné pohyby, jako bude dělat hráč s Wii ovladačem před televizí. Bez ohledu na to, jaké pohyby to budou. Tuto informaci nám na přímý dotaz prozradil vývojář, který na presentaci dohlížel. Nijak blíže se k tomu však nevyjadřoval. Naštěstí byl evidentně sdílnější na dotazy redaktorů německého webu Nintendo-LAN, kterým nejenom odkýval zbrusu nový systém ovládání, ale prozradil jim ještě pár dalších novinek. Finální verze Red Steel nabídne oproti E3 buildu znatelně vylepšenou grafiku, ještě temnější a dramatičtější atmosféru a hlavně žádný loading. Společnost Ubisoft totiž specificky pro Red Steel vyvinula speciální systém streamování dat, díky němuž se hráči nedočkají loadingu mezi lokacemi ani mezi jednotlivými levely. To z ní docela dobře ne?

Zdroj: Nintendo-Lan

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!