GDS 2006 - drby a ohlasy #2
- Filova přednáška o optimalizaci algoritmů byla skvělá. Pravda, ne však pro ty, kteří se naivně s představou velkého, zubatého a zlého zvířete na samém začátku zeptali: "Co je to algoritmus?"
- Během polední přestávky se rozhořela zajímavá intelektuální debata. Jejím výsledkem byl pokus několika matfyzáků dokázat tvrzení, že je možné nacpat Zlosynuse do koše. Selhalo ale už pomocné lemma.
- Nebyl to dobrý nápad vývojářům rozdávat reklamní joja. Někteří obzvláště hraví jedinci stihli jich za den rozbít i deset. O podlahu, o zeď, i o notebooky přísedících.
- Jednu z nejvydařenějších přednášek vedl Jan "Riva" Halfar. Pixel artový workshop přinesl nejen řadu zajímavých ukázek, ale i praktické výsledky: kdo by chtěl dělat hru s pěknými sloupy a lebkami, či mírnou úpravou vzniklým Satanovým toaletním papírem, má jedinečnou příležitost.
- Mezi nejlépe hodnocené přednášky se pak zařadilo povídání o vegetaci, přednáška věnovaná motion capture, naopak publikum řídlo při méně praktických, ač o nic méně zajímavých přednáškách o Filozofii her a Umělých vs. přirozených světech.
- Každopádně ale organizátorům patří díky za plynulý průběh akce, minimum technických problémů, stálý přísun občerstvení a příjemnou atmosféru. GDS 2006 se rozhodně vydařila.