znovuzrozeni-disciples-iii-prvni-info-a-screeny
Novinka Znovuzrození Disciples III - první info a screeny

Znovuzrození Disciples III - první info a screeny

sleepless.

sleepless.

15. 4. 2006 05:38
Reklama

Když jde o vývoj fantasy tahových strategií, tak není větší velmoci než Rusko. Svědčí o tom fakt, že pátý Heroes of Might and Magic vyvíjí pro Ubisoft ruská společnost Nival Interactive a třetí díl v sérii Disciples zase pro Strategy First připravuje společnost Akella a tvůrci z týmu .Dat Company. Původně sice Disciples III chystala pro SI spol. Game Factory Interactive a lidé z týmu MISTland South, ale s těmi se spol. SI nedohodla a vývoj hry jim doslova a do písmene sebrala. To už je však minulost. Jak naznačuje aktuální tisková zpráva, tak už do léta minulého roku pracuje na Disciples III právě spol. Akella s týmem .Dat Company.

Disciples III: Renaissance je přímé pokračování Disciples II: Dark Prophecy, v němž hráč přebere roli vůdce jedné ze tří fantasy ras světa Nevendaar, aby se jej v dlouhém a náročném boji snažil ovládnout. Stejně jako předešlé Disciples díly nabídne i tento třetí dramatickou a do temna laděnou story s řadou zvratů, kde bude místo pro spoustu charismatických postav s různými cíly. Co se konceptu týče, tak bude Disciples III víceméně klasická fantasy tahovka s RPG prvky postavená na novém Virtual Dream enginu vytvořeném in-house tvůrci z týmu .Dat Company, v níž budou k dispozici 3 hratelné rasy The Empire, The Legions of the Damned a Noble Elves, přičemž každá z nich bude disponovat unikátními jednotkami, městy a také zakončením hlavní příběhové singleplayer kampaně. Souboje budou probíhat na tahy, ale svoji roli v tom, kdy bude která jednotka na tahu sehrají i statistiky.

Podobný systém bude fungovat i na strategické mapě, kdy bude o pořadí tahů též rozhodovat systém počítající s několika statistickými údaji každé jednotky. To je oproti předchozím dílům docela velká změna, protože v nich se pořadí tahů určovalo pouze na úrovni jednotlivých stran/ras a ne jednotek. Tento prvek by měl kromě jiného zajistit daleko plynulejší hratelnost v single i multiplayeru. Novinkou je též možnost používat magii nejenom na strategické mapě, ale i v soubojích. Zdrojem magické energie bude tradičně mana, kterou bude hráč získávat ze speciálních karet a zdrojů rozmístěných na strategické mapě, jež bude hráč nacházet-obsazovat, nebo kupovat.

Disciples III nabídne opět podporu RPG prvků, která se vtahuje na každou jednotky. V rámci RPG systému bude každá jednotka získávat tradiční zkušenostní body, jež pak bude hráč moci rozdělovat do celé řady různých aktivních i pasivních dovedností. Každý z hrdinů bude mít dále k dispozici vlastní inventář a docela potěší i fakt, že modely postav budou reflektovat opotřebování brnění i to, jakou zbraní a artefaktem bude daná jednotka vybavena. Datum vydání hry zatím nebylo stanoveno, ale snad k tomu dojde ještě letos. Zatím jsou k dispozici první screenshoty.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama