predstaveni-next-gen-akcni-adventure-beowulf
Novinka Představení next-gen akční adventure Beowulf

Představení next-gen akční adventure Beowulf

sleepless.

sleepless.

28. 3. 2006 14:42
Reklama

Tvůrci z německého týmu 4HEAD Studios v současné době nechystají jenom historickou simulaci The Guild 2, ale také nesmírně ambiciózní akční adventure Beowulf. Ta je už podle názvu postavena na legendární anglosaské písni, jíž sepsal neznámý poeta okolo roku 1000 našeho letopočtu. Beowulf je největším pokladem anglosaské literatury a také nejznámějším ve staro-angličtině psaným dílem. Beowulf se během dějin stal inspirací pro mnoho fantasy spisovatelů, mezi nimiž nechyběl například J.R.R. Tolkien, jenž se nikdy netajil tím, že se při psaní svého Pána Prstenů nechal Beowulfem inspirovat. Stejně tak se touto legendární písní nechali inspirovat lidé z týmu 4HEAD Studios, kteří příběh své stejnojmenné fantasy akční adventure zasadili do roku 600 našeho letopočtu, kdy hráč přebírá roli samotného legendárního bojovníka Beowulfa. V té době už je Beowulf neohroženým hrdinou, jenž se proslavil hlavně porážkou ďábelského tvora Grendela, který se stal zhoubou dánského krále Hrothara. Beowulf se na základě tohoto a dalších činů stal vůdcem svého národa a musel se naučit vládnou nejenom svým mečem, ale i hlavou. V tom mu pomáhají příslušníci tajemné rasy YLFE, jejichž tajemství bude odhaleno v průběhu hry. zatím ani samotný Beowulf netuší, jestli může této rase plně důvěřovat.

Hra je postavena na interně vyvinuté next-gen 3D technologii, která kromě realtime osvětlení i stínů nabízí podporu Shader Model 3.0, OpenGL 1.5, nechybí podpora prostorového 3D zvuku, normálových map, bump-map atd.. Skvělá technologie však sama o sobě absolutně nic nezmůže. Záleží na tom, jak si s ní tvůrci dokáží poradit a k čemu ji využijí.   případě tohoto titulu chtějí tvůrci s pomocí své technologie stvořit akční adventure s RPG prvky, jež se bude sestávat s průzkumu lokací, komunikace s NPC postavami, dramatického fantasy příběhu, ale hlavně ze soubojů, kvůli nimž byl vyvinut speciální soubojový systém využívající ve velké míře fyziky. V jeho rámci má hráč absolutní kontrolu nad pohyby své postavy. Znamená to, že se hráč nemusí spokojit s předpřipravenými animacemi a může si vyvinout svůj vlastní bojový styl. To sice zní poněkud složitě, ale tvůrci slibují, že základy soubojového systému zvládne během chvíle úplně každý. Další informace o hře jsou k dispozici na její homepage odkud pochází i sada obrázků, renderů a artworků v naší galerii. Hra zatím nemá vydavatele, takže není rozhodnuto na jaké platformě se objeví a už vůbec ne, kdy se na dané platformě, či platformách objeví.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama