Screeny a info z Ninety-Nine Nights
Akční titul Ninety-Nine Nights by měl podle plánů společnost Microsoft konečně donutit hráče v Japonsku, aby vzali v potaz konzoli Xbox 360, které se v zemi vycházejícího slunce nedaří a nedaří. MS přitom spoléhá na to, že hráče přesvědčí hlavně dosti oblíbený žánr N3 (příběhová RPG akce s masivními bitvami) a fakt, že za hrou stojí kromě korejské společnosti Phantagram i populární tvůrčí tým Q Entertainment, respektive osoba známého vývojáře Tetsuyi Mizuguchiho. Je však otázka do pranice, zda-li zrovna Ninety-Nine Nights hráče v Japonsku ke koupi Xbox 360 přesvědčí, když se to nepodařilo ani hodně hypované a papírově očekávané bojovce Dead or Alive 4.
N3 je navíc zbrusu nové IP, které nemá logicky u hráčů žádnou pověst ani reputaci a už vůbec ne historii, což v dnešní době znamená hodně. Tento handicap sice trošku zmírnila na Xbox Live nedávno vydaná demoverze, která však podle dostupných ohlasů příliš neoslnila i když ani neurazila. Většina hráčů se díky ní utvrdila v tom, že půjde o adrenalinový akční titul s příběhem zatím neznámých kvalit, v jehož rámci bude k dispozici spousta odlišných hratelných postav, kdy každá z nich bude na události ve hře pohlížet z poněkud jiného úhlu. Právě to by mohlo přinést spoustu zajímavých momentů.
Co se technického zpracování týče, tak demoverze dokázala, že se bude nejenom nač dívat, ale i co poslouchat. Adrenalinovou akci na bojišti totiž doprovodí tradičně divoká japonská kytarová muzika. Vizuální stránka hry by podle demoverze rozhodně neměla zklamat i když o žádný zázrak také nejde. Hlavně se však hra perfektně hýbe i v momentech, kdy se na obrazovce nachází obrovské množství nepřátel a také efektů. A to je ve hře tohoto typu to nejdůležitější. V Japonsku by měl titul Ninety-Nine-Nights vyjít 20. dubna. O vydání na západě ještě nebylo rozhodnuto, takže nám nezbývá než se jen kochat pohledem na nové screenshoty.