wow-ma-problemy-v-cine-everquest-ii-tam-konci
Novinka WoW má problémy v Číně - EverQuest II tam končí!

WoW má problémy v Číně - EverQuest II tam končí!

sleepless.

sleepless.

7. 3. 2006 15:36 1
Reklama

Hráčská základna World of Warcraft se každý dnem rozšiřuje o stovky hráčů z celého světa a WoW si tak neustále upevňuje pozici suverénně nejúspěšnějšího a nejpopulárnějšího MMORPG titulu současnosti. Málokdy se však přihodí, že je obloha bez mráčku a platí to i v případě WoW. Raději necháme byt to, jakým způsobem si lidé z Blizzard Entertainment dělají z hráčů poslušné loutky a nepřemýšlející dojné kravky, které se klidně podřídí i těm nejnesmyslnějším nařízením. S tím evidentně Blizzard Ent. problém nemáí. Naopak hodně velké potíže jim hrozí na čínské frontě. Zdejší hráči World of Warcraft se totiž v poslední době začali nepříjemně bouřit kvůli dlouhodobě mizerné kvalitě poskytovaných služeb (což je však u WoW něco zcela běžného). Celé to došlo tak daleko, že čínský provozovatel WoW, společnost The9 Limited, dostala od hráčů ultimátům. Pokud se nepodaří problémy v brzké době vyřešit, tak začnou hráči WoW masivně opouštět.

Čínským hráčům se nelíbí hlavně to, že při logování do hry musí čekat často i celou hodinu než se vůbec dostanou k server listu. Olej do už tak pořádně divokého ohně přilil nedávný incident, kdy výpadek serveru způsobil přerušení ke konci se blížícího masivního raidu za účasti zhruba tisícovky hráčů. Společnost The9 Limited se k celé záležitosti postavila nejlépe jak mohla, což ovšem není mnoho. Je sice odpovědná za provoz hry, ale všechny potíže technického charakteru (což je právě tento případ) musí řešit přímo se společností Blizzard Ent., která sama o sobě na území Číny nepůsobí. Řešení každé prkotiny se tak neúměrně protahuje. V případě výše popsaných potíží, které musí hráči snášet, je prý třeba nejdříve nasbírat potřebná data, která se pak vyhodnotí a ve spolupráci s Blizzard Ent. se bude hledat řešení. To však může trvat celé věky. Alespoň, že společnost The9 Limited slíbila hráčům, kteří byli technickými problémy postiženi, odpovídající kompenzaci, zřejmě v podobě herního času navíc.

Problémy v Číně však nemá jenom spol. Blizzard a její World of Warcraft. Svoje si užila i spol. Sony Online Entertainment, která se ve spolupráci s místní společností Gamania snažila v Číně spustit své MMORPG EverQuest II. Nějak se jí to však nedařilo a tak padlo rozhodnutí veškeré operace spojené s EQII na území Číny ukončit krátce po skončení betatestu, k čemuž došlo 1. března. Od 30. března budou všechny informace a hráčské účty převedeny z čínských serverů na americké a po EverQuest II tak v Číně nezbude jediný důkaz bývalé existence.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama