stripky-informaci-o-star-trek-legacy
Novinka Střípky informací o Star Trek Legacy

Střípky informací o Star Trek Legacy

sleepless.

sleepless.

16. 1. 2006 12:47
Reklama

Více než rok stará takticko-strategická vesmírná simulace Nexus - The Jupiter Incident od týmu Mithis Entertainment sice díru do světa neudělala, ale úplný propadák to naštěstí nebyl. Odhlédneme-li od hlediska komerčního úspěchu/neúspěchu hry, tak je Nexus skvělý titul, který na první pohled zaujme svým audiovizuálním zpracováním a na ten druhý svým propracovaným konceptem, jež se pohybuje na hranici strategie a simulace. Zdá se, že se design Nexus nelíbil jenom spoustě hráčů, ale i tvůrcům z týmu Mad Doc Software (Empire Earth II, ST Armada II a další), kteří pod dohledem společnosti Paramount Pictures tvoří strategicko-taktickou simulaci Star Trek Legacy pro PC a Xbox 360, jíž by měla na podzim tohoto roku vydat společnost Bethesda.

Žádná z těchto informací samozřejmě není oficiální, ale stejně jako níže uvedené informace o hře samotné, pochází z různých zdrojů včetně preview v jednom amerických herních magazínů (Game Informer). Všechno podstatné a pěkně pohromadě najdou fanoušci Star Treku na tomto fóru. Podle informací zde posbíraných a vytříděných by měl titul Star Trek Legacy nabídnout plnohodnotnou single i multiplayer sekci, přičemž multiplayer bude čistě o bitvách až 8 hráčů skrze internet, LAN a službu Xbox Live v případě verze hry pro konzoli Xbox 360.

Příběh singleplayer kampaně bude rozdělen na 3 éry - ST Enterprise, originální série a Next Generation a hráč ji bude moci projít pouze za Federaci. V každé z ér, respektive částí, singleplayer kampaně přitom bude hráč bojovat proti odpovídajícím nepřátelům, což v případě Enterprise budou Romulané, v případě originální série Klingoni a v případě Next generation rasa Borg. Začínat se přitom bude v éře Enterprise, kde hráč převezme roli kapitána Enterprise NX-01 a začne se rozvíjet příběh, v němž hrají důležitou roli příslušníci rasy Iconian a vulkánský archeolog Sovak. Inconiané totiž mají technologii pro cestování v čase a Sovak ji chce zneužít k k dosažení něčeho co je podle jeho názoru potřebné, ale ve skutečnosti není, protože je Sovak zaslepen. Všechno se ovšem jako obvykle zvrhne a iconianskou technologii asimilují borgové, což znamená obrovskou hrozbu, které může zabránit jedině spojené úsilí kapitánů z různých Star Trek období.

Tolik tedy k příběhu a nyní něco o hře samotné. Jak už je výše uvedeno, tak půjde o kombinaci strategie a simulace s trochou akce. Hráč bude velet velmi malému počtu lodí a ztráta jakékoli z nich bude velmi citelná. Tvůrci totiž chtěli nějak dosáhnout toho, aby hráči brali ovládané lodě jako postavy a podle toho se k nim chovali. Navíc ani v ST filmech a seriálech není kompletní zničení lodi něčím zcela obvyklým, ale spíše výjimečným. Hráč bude hlavním i vedlejším vesmírným korábům v letce rozdávat příkazy individuálně a právě v této oblasti by měla hra nabídnout skutečně široké možnosti. Za každý úspěšně splněný úkol bude hráč odměňován něčím jako zkušenostní body, které pak použije na upgrade lodí a jejich vybavení, nebo na nákup lodí nových. Spekulací a střípků informací se za poslední dny objevilo o Star Trek Legacy spoustu a tak lze očekávat brzké oficiální představení, o němž vás budeme samozřejmě ihned informovat. Do té doby je doporučeno hledat veškeré informace o hře v tomto fóru.

 


 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama