StarCraft: Ghost - prokletí Blizzard Ent. + screeny
Akční titul StarCraft: Ghost měl být původně vstupenkou Blizzard Entertainment do světa konzolí. Jenže všechno nešlo podle plánu a nyní už je SC: Ghost pro řadu lidí v Blizzardu spíše důvodem pro pořádnou bolest hlavy. Upřímně řečeno je vlastně menší záhadou, proč už nebyl projekt StarCraft: Ghost dávno zrušen. Peníze v tom budou jenom ztěží. Blizzardi už při vývoji titulů, které pak byly zrušeny, proinvestovali mnohem více než v případě StarCraft: Ghost. Buď jak buď, vývoj SC: Ghost nadále pokračuje a hra stále láká spoustu fanoušků (nejenom) StarCraft brandu. Fakt, že se ze singleplayer stealth akce pro Gamecube stal v mezičase primárně multiplayer akční titul pro konzole PS2 a Xbox, v tomto případě nehraje větší roli. Otázkou však zůstává, jestli hra opravdu letos na jaře vyjde. Po tolika nedodržených termínech a spoustě slibů je totiž velmi těžké něčemu věřit a ani trošku přitom nepochybovat.
StarCraft: Ghost je akční titul, v němž hráč ovládá tajnou agentku jménem NOVA. Její specialitou jsou psionické schopnosti, velká pohyblivost, ohebnost, mrštnost a schopnost zacházet s mnoha druhy zbraní i dopravních a bojových prostředků. Všechny tyto schopnosti hráč v průběhu hry bohatě využije. K dispozici totiž budou mise soubojového i špionážního charakteru, navíc situované na různé planety v celé galaxii. Hra je rozdělena na mise, jež jsou spojeny chytlavou dějovou linií, která volně navazuje na události z legendární PC realtime strategie StarCraft. Významnou částí hry je (LAN i online) multiplayer v několika módech, který je postaven na systému profesí v rámci jednotlivých ras, mezi nimiž nechybí ani tolik populární rasa Zerg.