Vydání Frame City Killer opět posunuto!
Fanoušci akčního thrilleru Frame City Killer si ještě hodně užijí než se jej dočkají. Původně se mělo jednat o Xbox 360 launch titul, z čehož docela očekávaně sešlo. Tehdy společnost Namco uvedla tradiční důvod, jímž měla být snaha o odladění a vypilování hry, která jako vůbec první japonský titul využívá Unreal Engine 3 technologii. Poprvé tedy bylo vydání hry v Japonsku a tím pádem i USA a Evropě odloženo na únor. Jenže zanedlouho po prvním posunutí vydání se společnost Namco přihlásila ještě jednou a oznámila, že vydání FCK bylo posunuto znovu. Tentokrát se však hovořilo pouze o vydání v Japonsku, jež bylo mírně odsunuto na dosti neurčitý termín jaro 2006. O vydání v USA ani Evropě, kde se má o něj postarat společnost Electronic Arts, řeč nepadla.
Až nyní se konečně probrala i americká divize Namca (nyní už Namco Bandai Holdings) a na dotaz redaktorů webu 1UP odvětila, že s vydáním titulu Frame City Killer v severní Americe se v současné době počítá až na druhou polovinu roku, konkrétně snad ještě během léta (červenec, srpen). Pro Evropany to znamená, že se stále docela rozporuplně vypadajícího titulu Frame City Killer dočkají nejdříve v září, nebo ještě později. To už bude záležet jenom na tom, jak moc se bude společnost Electronic Arts snažit. Jako malou útěchu všem, které výše uvedené informace nepotěšily, nabízíme několik docela povedených artworků, které jsou daleko pohlednější než sada screenshotů z konce minulého roku, na nichž grafika FCK připomínala spíše titul z PSX a ne z Xboxu 360.