do-boje-o-in-game-reklamu-vstupuje-dalsi-hrac
Novinka Do boje o in-game reklamu vstupuje další hráč

Do boje o in-game reklamu vstupuje další hráč

sleepless.

sleepless.

11. 1. 2006 14:25
Reklama

Využití reklamního prostoru ve hrách se ještě stále nachází v plenkách, ale jde pouze o dočasný stav. Společnosti jako Massive, IGA Partners, nebo nyní Engage In-Game Advertising stále hledají nové způsoby, jak prostřednictvím her nabídnout hráčům-potenciálním zákazníkům co nejvhodnější druh reklamy. Novicem na poli in-game reklam je právě poslední jmenovaná společnost Engage In-Game Advertising z amerického San Francisca, jejíž první úspěch spočívá v reklamní kampani fast food řetězce Subway v online FPS Counter-Strike, respektive v její modifikované podobě, pro níž není třeba mít nutně souhlas provozovatele, vydavatele, nebo vývojářů.

Tento způsob umisťování reklam do her je však spíše výjimečný. Mnohem rozšířenější je způsob, kdy se reklamní společnost dohodne přímo s vydavatelem/vývojáři, kteří pak za určitý peníz reklamu ve hře povolí, popřípadě hru uzpůsobí k tomu, aby byla součástí dynamického reklamního systému jaký provozuje například společnost Massive. Co se společnost Engage In-Game Advertising týče, tak její výše zmíněná kampaň pro fast food řetězec Subway byla cílena na hráče v oblastech San Francisco, Las Vegas a Sacramento, kteří byli jako jediní vystaveni působení in-game billboardů propagujících výše zmíněný fast food řetězec. Výsledky své první reklamní kampaně si společnost Engage jenom pochvaluje. Během 3 týdnů prý billboardy zhlédlo přes 31.000 unikátních hráčů a dohromady se na ně koukali přes 19.000 hodin.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama