todd-hollenshead-vysvetluje-jak-doslo-k-vydani-spatneho-quake-iv-dema
Novinka Todd Hollenshead vysvětluje jak došlo k vydání špatného Quake IV dema

Todd Hollenshead vysvětluje jak došlo k vydání špatného Quake IV dema

sleepless.

sleepless.

29. 11. 2005 13:27
Reklama

Minulý týden došlo k vydání Quake IV dema, které však vyjít vůbec nemělo kvůli nefungujícímu online multiplayeru. Tvůrci z id Software nyní vydali prohlášení, v němž CEO Todd Hollenshead vysvětluje, jak vlastně k celému nedorozumění došlo.

Tvůrci z id Software i Raven Software a společnost Activision údajně tvrdě makali na tom, aby demoverze vyšla ještě před svátky (Den díkůvzdání v USA) a prodlouženým víkendem, ale jaksi se jim to nepovedlo tak jak si přáli. V demoverzi byl objeven bug znemožňující online multiplayer. Co čert nechtěl, někdo demoverzi umístil na veřejné FTP odkud se dostalo na veřejnost, kde se pak demo nezadržitelně šířilo a jeho stažení z oběhu se tak ukázalo jako prakticky nemožné. Proto byla do světa alespoň vyslána zpráva o tom, že ačkoli singleplayer a LAN multiplayer část dema jsou v pořádku, tak online multiplayer nefunguje.V současnosti už se pracuje na odstranění onoho nepříjemného bugu a na 100% procent funkční demo Quake IV by se mělo objevit co nevidět. Tvůrci se všem co si demo stáhli omlouvají za svojí chybu a doufají, že si to vydáním funkční demoverze u hráčů vyžehlí.Prohlášení v původním znění je k dispozici na této stránce.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama