Todd Hollenshead vysvětluje jak došlo k vydání špatného Quake IV dema
Minulý týden došlo k vydání Quake IV dema, které však vyjít vůbec nemělo kvůli nefungujícímu online multiplayeru. Tvůrci z id Software nyní vydali prohlášení, v němž CEO Todd Hollenshead vysvětluje, jak vlastně k celému nedorozumění došlo.
Tvůrci z id Software i Raven Software a společnost Activision údajně tvrdě makali na tom, aby demoverze vyšla ještě před svátky (Den díkůvzdání v USA) a prodlouženým víkendem, ale jaksi se jim to nepovedlo tak jak si přáli. V demoverzi byl objeven bug znemožňující online multiplayer. Co čert nechtěl, někdo demoverzi umístil na veřejné FTP odkud se dostalo na veřejnost, kde se pak demo nezadržitelně šířilo a jeho stažení z oběhu se tak ukázalo jako prakticky nemožné. Proto byla do světa alespoň vyslána zpráva o tom, že ačkoli singleplayer a LAN multiplayer část dema jsou v pořádku, tak online multiplayer nefunguje.V současnosti už se pracuje na odstranění onoho nepříjemného bugu a na 100% procent funkční demo Quake IV by se mělo objevit co nevidět. Tvůrci se všem co si demo stáhli omlouvají za svojí chybu a doufají, že si to vydáním funkční demoverze u hráčů vyžehlí.Prohlášení v původním znění je k dispozici na této stránce.