anglicka-verze-rpg-neverend-vyjde-kompletne-nadabovana-az-v-unoru-2006
Novinka Anglická verze RPG Neverend vyjde kompletně nadabovaná až v únorů 2006

Anglická verze RPG Neverend vyjde kompletně nadabovaná až v únorů 2006

sleepless.

sleepless.

27. 9. 2005 15:08
Reklama

Relativně mladá britská vydavatelská společnost Dusk2Dawn Interactive dnes oznámila, že se rozhodla posunout vydání anglické verze slovenského RPG Neverend z letošního října na únor příštího roku.

K rozhodnutí posunout vydání anglické verze Neverend došlo po přehodnocení vydavatelského plánu. Nicméně společnost Dusk2Dawn Interactive nenechá hru jen tak ležet až do února, ale ještě na ní zapracuje, konkrétně na dabingu. Hra měla původně být nadabovaná pouze částečně. Vzhledem k situaci však došlo k rozhodnutí nadabovat ji kompletně a tak se hráči mohou těšit na to, že na ně bude při hraní mluvit úplně každá postava. Příjemný je i fakt, že se to nijak nepromítne na ceně a hra se bude prodávat za necelých 20 liber. Neverend nabízí příběh ze světa mocných příšer, udatných rytířů a magie, jehož ústřední postavou je starobylá víla se zlomenými křídly jménem Agavaen. Osud této víly není ani trochu radostný. Lidé se jí bojí a tak si své místo našla mezi zloději. Ani to jí však dlouho nevydrží. Jednoho dne se navrátí do tábora, který je prázdný. Její zlodějští druhové zmizeli i s penězi a zlost náčelníka se obrátí proti nebohé Agavaen. Neměl to dělat samozřejmě. Víly bývají mocné a Agavaen není výjimkou. Náčelník tedy umírá a ještě než naposledy vydechne uvědomí si svůj strašlivý omyl. Agavaen se však znovu ocitá sama a nezbývá jí nic jiného, než se znovu vydat na strastiplnou cestu za štěstím v magickém království Neverend.Neverend kromě vtahujícího příběhu nabízí klasický RPG vývoj postavy, možnost vytvářet vlastní kouzla prostřednictvím runového systému a nechybí ani možnost měnit Agavaen v soubojích do její skutečné podoby starověké víly. Hra je postavena na interně vyvinutém enginu s detailními předrenderovanými scenériemi, podporou prostorového zvuku a také celou řadou kouzelných efektů. Co se designu soubojů týče, tak ty probíhají separátně a téměř do puntíku kopírují osvědčený ATB systém dobře známý z mnoha konzolových RPG.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama