predstaveni-severoamericke-sberatelske-edice-strategie-civilization-iv
Novinka Představení severoamerické sběratelské edice strategie Civilization IV

Představení severoamerické sběratelské edice strategie Civilization IV

sleepless.

sleepless.

9. 9. 2005 10:06
Reklama

Společnost Take-Two, respektive label 2K Games a tvůrci z týmu Firaxis vyslali do světa informace o speciální verzi strategie Civilization IV, která bude v severní Americe dostupná společně se standardní verzí hry během letošního října.

Speciální verzi hry si zájemci mohou zajistit pouze tak, že si Civilization IV předobjednají skrze vybrané severoamerické online obchody. Za speciální edici hry v tom případě nezaplatí ani dolar navíc oproti tomu, kolik by zaplatili za verzi standardní. Zájemci z Evropy mají zatím smůlu, pokud se ovšem nerozhodnou jít cestou importu z USA, nebo Kanady.Speciální verze hry se bude od standardní dosti značně lišit. Bude zabalena v noblesně černé krabici a kromě hry bude obsahovat CD se soundtrackem, mapu s tech stromem, speciální šablonu na klávesnici a manuál v odolné kroužkované vazbě.Civilization IV je další díl v legendární sérii tahových strategií od týmu Firaxis a Sida Meiera, který sice vývoj hry vede osobně, ale i tak bude výsledkem Civilizace nové generace s novou grafikou, uživatelským rozhraním i vyladěným konceptem.Civilization IV je postavena 3D enginu, který umožňuje zoom z globálního pohledu na celou herní plochu až do pohledu na jedno město. Tvůrci navíc používají flexibilního XML a skriptovacího jazyka Python, což jim nejenom umožňuje provádět v systému snadné updaty a doslova čarovat s různými vychytávkami v uživatelském rozhraní, ale navíc to znamená ulehčení práce pro tvůrce modifikací. Jak XML, tak Python se totiž může naučit každý. A potenciální tvůrci modů už by měli začít, protože budou moci nejenom vytvářet vlastní světy, scénáře, jednotky, historické události a technologie, ale budou moci zasahovat i do fungování AI! Civilization IV nabídne hned v základu multiplayer včetně kooperace. Právě pro multiplayer bude důležitý nový generátor map, který se postará o to, že všechny strany začnou za stejných podmínek. Z dalších prvků stojí za zmínku absolutní přepracování stromu technologického vývoje, který nyní umožní dosažení stejného výsledku několika odlišnými cestami. Každá jednotka ve hře bude získávat zkušenosti a na jejich základě dostávat bonusy, většinou proti specifickému nepříteli. Hráč nyní bude moci využívat i soupeřových cest a tvůrci se rozhodli eliminovat humorné situace, kdy mohl být tank zničen například kopiníkem, nebo lukostřelcem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama