navstivte-anglickou-homepage-akcni-arkady-we-love-katamari
Novinka Navštivte anglickou homepage akční arkády We Love Katamari

Navštivte anglickou homepage akční arkády We Love Katamari

sleepless.

sleepless.

9. 9. 2005 11:46
Reklama

Necelé dva týdny předtím než se arkáda We Love Katamari objeví na severoamerickém trhu spustila společnost Namco oficiální anglickou homepage, jejíž návštěvou si však čekání na vydání počátkem roku 2006 mohou zkrátit i angličtinu ovládající Evropané.

Homepage je zpracována s ohledem na styl hry, což platí jak pro vtipně řešený design menu, audiovizuální presentaci i informace. Fanoušci prvního dílu i nově příchozí si na homepage mohou prohlédnout obrázky, pustit streamovaný trailer, přidat se ke komunitě oddaných fandů a také si přečíst řadu informací o hře i o tom co se dělo s Králem i Princem od konce původní hry. We Love Katamari je pokračování originální akční arkády od společnosti Namco, v němž s hráči opět setkají s králem celého vesmíru, princem a tentokrát i dalšími příbuznými, konkrétně s princovými bratranci. Příběh se znovu točí okolo snahy krále vyslyšet přáním svých fanoušků, kteří požadují, aby se na obloze objevily další katamari místo hvězd. Jenže kde je vzít?Králi nezbývá nic jiného než znovu povolat prince, aby pro něj katamari zajistil. Tentokrát si však princ může vzít na pomoc své bratrance, aby jim šla práce lépe od ruky. A té práce na ně čeká celá řada. Budou totiž muset nabalit mnohem věší katamari než posledně.Kvůli splnění tohoto úkolu se princ i se svými příbuznými podívá do celé řady nových lokací, kde na něj čeká řada nových předmětů k nabalení. A tentokrát jde o předměty a objekty ještě bizarnější než v původní hře. Nabalovat se zkrátka bude všechno, podmořskými živočichy počínaje a Eiffelovkou konče.Příznivci Katamari Damacy se mohou těšit na stejně originální zpracování a čeká na ně i novinka v podobě kooperativního multiplayeru pro dva hráče, kteří musí spolupracovat při nabalování složitých katamari. Nechybí ani populární Battle mód, který doznal změn zejména co se množství obsahu týče.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama