kompletni-rozhovor-s-alem-lowem
Novinka Kompletní rozhovor s Alem Lowem

Kompletní rozhovor s Alem Lowem

sleepless.

sleepless.

5. 8. 2005 15:35
Reklama

Pavel Dobrovský uskutečnil dlouhý rozhovor s žijící vývojářskou legendou Alem Lowem, který je zodpovědný za herní sérii Larry. Části rozhovoru byly použity ve článku Jak to tenkrát bylo v Levelu 129. Plnou verzi rozhovoru vám přinášíme v online verzi. Level: Často si necháte říkat „nejstarší žijící herní vývojář.“ Jak vidíte ze svého pohledu dnešní herní průmysl? Začal jste v osmdesátých letech, dnes je rok 2005... co si myslíte o dnešních hrách? Al Lowe: Je hodně místa pro nové hry. Co jsem udělal v osmdesátých letech bylo, že jsem vnesl do her chybějící odlehčenost a humor. Mám ale pocit, že to chybí hrám i dnes. Možná jsem neodvedl tak dobrou práci, abych dokázal přesvědčil lidi, že se mohou ve hrách zabavit i jinak, než jen vražděním lidí. Level: Takže si myslíte, že je ve hrách málo humoru – cítíte výčitky, že humor odešel s vámi? Myslíte si, že jste stále ještě schopen udělat opravdu vtipnou hru? Al Lowe: Rád bych řekl, že se jednoho dne k navrhování her zase vrátím. S radostí bych udělal novou hru. Kdo ví. Možná se průmysl změní, a možná že ten podivný talent, který mám, bude znovu žádaný. Rozhodně bych si rád myslel, že moje návrhářská kariéra ještě není u konce. V průběhu let jsem měl spoustu možností pracovat na amatérských projektech, takových těch „pojďte, uděláme hru.“ Ale já hledám spíše příležitost, kdy bych mohl udělat hru, která by se dala do krabice a vystavila na pultech a lidé by si říkali: hele, tohle vypadá jako dobrá hra, to si koupím! ... (celý rozhovor)

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama