unreal-tournament-2007-multiplayerova-rezba-nove-generace
Novinka Unreal Tournament 2007 - multiplayerová řežba nové generace

Unreal Tournament 2007 - multiplayerová řežba nové generace

sleepless.

sleepless.

20. 5. 2005 12:09
Reklama

Unreal Tournament 2007 nabídne podívanou založenou na nejmodernějším Unreal Enginu 3, zároveň ale i řadu zlepšení v hratelnosti. Epic slibuje úpravy na základě hráčských ohlasů a mix toho nejlepšího ze všech dílů UT. A jak to vypadá v praxi?K typům hry, které si bude moci internetová komunita v UT2007 vyzkoušet, patří pochopitelně deatmatch každý sám za sebe i týmový, chybět nebude capture the flag. Naopak autoři zkrouhli nejméně populární Domination. Komplexnější a takticky náročnější akci budou zastupovat Assault a Onslaught. Úplnou novinkou je potom na zabírání území postavený mód Conquest. Právě jeho prezentace byla nejzajímavějším bodem v ukázkové verzi hry na E3. Conquest je velmi sofistikovaný mód, který kombinuje prvky Onslaught a Assault - týmy hráčů získávají body plněním úkolů právě ve stylu těchto typů hry a snaží se přezbrojit a přemoci soupeře zabíráním výrobních míst. Za body z boje či ze splněných misí mohou hráči vyrábět vozidla a zapojit je následně do akce, čímž se z UT2007 stane prakticky klon výtečné akční RTS Battlezone. Conquest se bude odehrávat na rozlohou výjimečných mapách, na E3 konkrétně autoři ukázali jednu z městského prostředí. V něm dobře vynikly prakticky všechny přednosti Unreal Enginu 3. Nová generace grafické technologie si vyžádá na dnešní dobu hodně rychlá PC, nicméně detaily, stínování, odlesky a animace modelů postav vypadaly perfektně a variabilní prostředí plné menších aktivních objektů si s nimi rozhodně nezadalo. V souvislosti s náročností autoři na přímý dotaz přislíbili kvalitní level of detail technologii, která umožní alespoň omezený zážitek i méně motivým hráčům. Oproti UT2004 už ale pravděpodobně bude absentovat volba softwarového renderování. Největší podiv u pozorovatelů na E3 nevzbuzovala ale ani tak grafika nebo game design (který se z krátké prezentace velmi obtížně hodnotí), nýbrž schopnosti botů a umělé inteligence. V zásadě se počítačoví spoluhráči chovají jako velmi schopní wingmani: informují podrobně o své situaci, co nalezli za zbraň, jak si vedli v boji, nebo co plánují dále - a také budou lépe reagovat na příkazy od hráče. Ty bude možné zadávat i hlasově díky voice reckognition technologii, tu nicméně Epic zatím neukázal. Z nových informací o zbraňovém arzenálu není bez zajímavosti, že se s velkou pravděpodobností objeví unrealovská "big fucking gun" redeemer (hláška jednoho z botů "I've got the redeemer" je celkem výmluvná). Chybět pak nebude shock rifle s novým efektem shock combo, sniperovka, flak, či raketomet. Samozřejmě, že hlavním módem bude multiplayer. Single bude spíše jen doplňkem, měl by ale přesto nabídnout jistou příběhovou kampaň. Každopádně to pravé ořechové budou soboje po síti. Součástí hry bude inteligentní spojovací servis hráčů, který na internetu k sobě přiřadí protivníky podle jejich dosažených výsledků a skillu. Autoři pak zmínili, že UT2007 bude přímo v sobě obsahovat podporu pro klany, která by měla vést k jejich většímu počtu a pohodlnému zakládání a spravování. Hra je zatím ohlášena na PC s neurčitým datem vydání v roce 2006, dá se ale očekávat, že konzole PS3 a Xbox 360 nezůstanou útoku drsné multiplayerové řežby ušetřeny.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama