the-movies-princip-hry-jako-hracky-doveden-k-dokonalosti
Novinka The Movies - princip hry jako hračky doveden k dokonalosti?

The Movies - princip hry jako hračky doveden k dokonalosti?

sleepless.

sleepless.

18. 5. 2005 10:30
Reklama

The Movies, chystaný titul Petera Molyneuxe, jenž hráče zavede do světa filmu, nebude mít žádnou příběhovou kampaň. Povede se Lionhead Studios dovést k dokonalosti princip hry jako volné stavebnice, hračky, s níž může každý nakládat dle uvážení?The Movies jsou jedním z nejodkládanějších titulů současnosti, o kterém toho bylo napsáno už hodně. Zahraniční novináři měli v posledních dnech možnost zhlédnout delší prezentaci, která ukázala v plné kráse na první pohled typickou tycoon strategii, která ale disponuje nevšedními možnostmi a porůznu skrytým inteligentním humorem. Pro připomenutí: The Movies se budou snažit obsáhnout všechna období filmu od prvních černobílých a němých začátků, až po moderní triková studia a hollywoodské velkofilmy. To ale neznamená žádnou příběhovou kampaň - hra půjde sama přirozeným vývojem, třeba jako Transport Tycoon, a bude na hráči, aby se staral o ekonomickou výkonnost svého studia a jeho neustálý růst a výrobu, střih a produkci samotných filmů. Hra bude disponovat řadou ulehčujících mechanismů a umožní hráčům i soustředit se jen na specifickou složku - ti si tak budou moci vesele pohrávat třeba s tvorbou muzikálu Zombie - a AI už za ně vyřeší problémy stávkujících herců a krachujícího studia (budou-li si to přát). Ovládání by mělo být maximálně user-friendly, což obnáší třeba přidělování práce formou "božské ruky", která čapne panáka, vhodí ho do příslušného zařízení (třeba střižny) a on už sám začne pracovat na úkolu, který zde čeká.Ukázka Zombie muzikálu odhalila jeden prozatimní nedostatek The Movies - chybějící synchronizaci mluveného slova a pohybů rtů postav. Vývojáři ale bryskně přislíbili, že toto ve finále ošetří. Důležitým trumfem The Movies je velká variabilita obsahu. V základní verzi bude přítomno 45 sad prostředí a typů filmů, které postihnou snad všechna typická klišé. Filmy samotné budou strukturovány jako příběh s hlavním hrdinou, hlavním záporňákem a (volitelně) love-story. Systém tvorby nastavováním hodnoty napětí či erotiky už byl několikrát popsán dříve. Bez zajímavosti nejsou plány na výraznou podporu komunity po vydání: jednak budou hráči moci přidávat vlastní obsah, jednak sami Lionhead plánují pravidelnou publikaci nových a nových prostředí, takže teoreticky by trvanlivost The Movies mohla být prakticky nekonečná. Nové informace stále potvrzují jediné: i přes neustálé odklady je opravdu nač se těšit. Molyneuxova filmová hra má až neuvěřitelný potenciál a každou chvíli autoři zveřejní nějakou zajímavou novinku, která nadšení fanoušků ještě zvýší (naposledy třeba možnost si vytvořené filmy titulkovat a přidávat k nim vlastní audio stopy). Nezbývá než doufat, že letos už hra konečně vyjde - a že velká očekávání alespoň z větší části doopravdy splní.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama