videli-jsme-na-vlastni-oci-heroes-of-m-m-v
Novinka Viděli jsme na vlastní oči: Heroes of M&M V

Viděli jsme na vlastní oči: Heroes of M&M V

sleepless.

sleepless.

15. 4. 2005 06:28
Reklama

Společnost Ubisoft uspořádala ve středu 13.4. v Londýně prezentaci svých očekávaných herních trháků pro pár desítek vybraných žurnalistů z Evropy. Nemohli jsme u toho chybět a nabízíme vám prvních pár dojmů z tohoto očekávaného trháku.Jak už jste si jistě všimli z obrázků, grafika je kompletně předělaná do 3D. Ačkoliv se ne vždy tento přechod podaří, u HoM&M V bychom se bát neměli. Byť šlo o velmi rannou pracovní verzi, to, co bylo hotovo, naznačovalo propracované detaily, povedené animace i efekty. Ve hře lze například sledovat poryvy větru, který rozhýbe listy na stromech, létající ptáky či paprsky slunce rozzařující i místa mezi stromy. Otázka je, na jak rychlých sestavách to bude chodit, zvlášť, když si to všechno můžete plynule zoomovat, nicméně tuto si budeme pokládat nejdříve na jaře příštího roku.Další obměnou je bojový systém, který se ve svém principu vrací zpět ke třetímu dílu série. Při zahájení boje se obrazovka přepne do speciálního battle-modu, kde proti sobě na každé straně obrazovky stojí vaše jednotka a soupeřova jednotka, pochopitelně perfektně graficky zpracovaná s ukazatelem zbývajícího života. Samotné výpady doprovázejí solidní animace, Nival Interactive, kteří na pátém díle série HoM&M V pracují, pak nezapomněli ani na hrdiny s jejich zvláštními schopnostmi a neuvěřitelnou silou. Bohužel, jednotky stojí stále na jednom místě, na svých stranách, uvidíme, zda do finální verze autoři vymyslí něco jiného.Je ještě brzy říkat, jak bude pátý díl i u nás nesmírně populární série vypadat. Jedno se však dá z preview-verze a popisu od tvůrců hry vypozorovat: oproti čtvrtému dílu bude pětka přímočařejší, rychlejší (ve smyslu herních principů) a o něco jednodušší. Stane se tak přístupná ještě větší skupině hráčů, otázkou je, co na to řeknou skalní příznivci série. Podle Ubisoftu prý zklamaní nebudou, doufejme, že tak budou moci mluvit i oni sami po vydání hry.Samozřejmě těch vychytávek je ve hře mnohem víc, za zmínku stojí ještě například možnost posílat jednotky lesem, neboť umějí chodit mezi stromy, nicméně o tom všem budou hovořit až obsáhlejší preview, která najdete v příštích vydáních magazínů Level a Score, které přinese také videorozhovor s producentem hry a nestane-li se nic neočekávaného, tak mimořádně také příští týden u nás na HREJ!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama