vice-hrani-mene-hudby
Novinka Více hraní, méně hudby

Více hraní, méně hudby

sleepless.

sleepless.

9. 4. 2005 10:42
Reklama

Hudební průmysl dostal průzkumem Nielsen Entertainment těžkou ránu: američtí muži stráví více hodin hraním počítačových her než posloucháním hudby nebo pouštěním televizních hudebních stanic! Věkový průměr amerických hráčů se zvyšuje, čtvrtina z nich je starší čtyřiceti let a co se týče nákupu, kupují se hry více než kompaktní disky a jen o něco méně než DVD. Výsledek nahrává marketingovým agenturám, které se již řadu let snaží prodat inzertní prostor v počítačových hrách. Reklamní agentury plánují opustit konvenční televizní médium a investovat do product-placementu ve hrách. Hlavní cílovou skupinou jsou mladí muži, ačkoliv důraz se pomalu přesouvá i na starší generace, a to jak muže tak ženy (osmdesát procent těchto hráčů hraje osaměle, mladší naopak ve skupinách). Agentury ale musí najít cestu, jak bezbolestně vnutit produkt publiku, jinak budou hráči reagovat stejně, jako autor jednoho příspěvku na internetu: "Jinak skvělá Splinter Cell: Chaos Theory se zoufale snaží vnutit mi žvýkačky Air Waves. Jsou prosazované v každé animaci a to, upřímně řečeno, pěkně otravuje." Hry, které dlouhou dobu unikaly ideologiím i konzumní kultuře, jsou současným mediálním průmyslem pohlcovány. Doufejme, že se producenti zachovají stejně elegantně jako MGM v případě filmové série James Bond - reklamu použijí, ale publikum neurazí. Zdroj: News.com

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama