World of Warcraft má příliš velký úspěch
Slyšeli jste už někdy o hře, která měla tak velký úspěch, že se musela přestat prodávat? Ne? Tak teď uslyšíte! Jedná se totiž o World of Warcraft. Blizzard měl nedávno další problémy s přetížeností serverů - WoW byl jednou z prvních online her, u kterých počet současně hrajících hráčů překročil 200 000. Jenže Blizzard (lépe řečeno jeho serverové instalace) dlouhodobě takový nápor nedokážou unést - je až s podivem, že tvůrci s takovým náporem nepočítali, že vyloženě podcenili úspěch své hry (anebo možná náročnost na zatížení). Každopádně to je hlavní důvod, proč se WoW v současné době přestal dodávat do severoamerických obchodů a byl zastaven i prodej v online obchodech. Samozřejmě pouze na určitou dobu, nicméně je to zajímavý tah - Blizzard se tak de-facto vlastním přičiněním připraví o zisky z prodeje hry, aby dále neznepříjemňoval hru stávajícím hráčům (a samozřejmě tím neodradil případně dlouhodobě platící zákazníky). Zajímavé... Zdroj: Actiontrip