jak-vypada-half-life-2-v-enginu-doomu-3
Novinka Jak vypadá Half-Life 2 v enginu Doomu 3?

Jak vypadá Half-Life 2 v enginu Doomu 3?

sleepless.

sleepless.

1. 12. 2004 08:17
Reklama

Jeden šikovný programátor předělal část mapy z nedávno vydaného Half-Life 2 do enginu Doomu 3. Proč? Prostě proto, aby bylo vidět, jak to vlastně bude vypadat. Ukazuje se, že minimálně po grafické stránce je Doom 3 engine skutečně vyspělejší než Source engine v Half-Life 2, zejména co se týká světel, stínování, zobrazování vody a dalších specialitek. Na druhou stranu se zatím Doom 3 neukázal v právě dobrém "světle" co se týká fyzikálního enginu - který tam sice podle všeho je, ale v Doomu 3 zůstal nevyužit. A ani rozlehlé venkovní scény nejsou pro Doom 3 právě stravitelným soustem. Ale z druhé strany - Source engine stále ještě obsahuje nějaké ty chybky, které Valve seč můžou vychytávají, aktuálně je například přes Steam k dispozici nový patch. Myslel tedy John Carmack skutečně (opět) tak dopředu a jeho engine je (znovu) geniální? Kdo může o kvalitě jednotlivých enginů opravdu objektivně rozhodnout? Náš názor: spokojený hráč. Pokud si chcete o celém problému přečíst víc, nepřehlédněte toto fórum (anglicky). Zdroj: Slashdot

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama