Vysoká prodejnost vs. mizerná kvalita automobilové akce DRIV3R
Společnost ATARI moc dobře ví jak připravit tu správnou bombastickou reklamní kampaň, která hráče doslova přinutí ke koupi, aniž by počkali na recenze a hodnocení v herních periodicích. Důkazem je neuvěřitelná nákupní horečka, která se strhla okolo nedávno dokončené (jestli tak lze stav prodejní verze hry vůbec nazvat) PS2 a Xbox verze automobilové akce DRIV3R. Přestože zatím v recenzích renomovaných webmagů a magazínů dopadá DRIV3R doslova tristně, hráči na to vůbec nereagují a nakupují jako smyslů zbavení. Podle čerstvého tiskové zprávy totiž společnost ATARI vyslala do oběhu více než 2.5 milionů kopií hry, přičemž většina kopií z tohoto množství už našla svého majitele. Navíc to určitě není konečné číslo. Od vydání PS2 a Xbox verze hry totiž uplynul pouze týden a dle zkušeností se očekávané novinky dobře prodávají celý měsíc, někdy i déle. A to ještě na podzim vyjde verze pro PC, takže se dá v deštivých podzimních dnech očekávat další kolo pořádné reklamní masáže a následné nákupní horečky. Marketingoví pracovníci v ATARI si za svůj výkon jistě zaslouží pochvalu a pořádné prémie. Fakt, že hra samotná se dá ztěží zařadit do méně kvalitního průměru už ve stínu vydělaných peněz nehraje žádnou roli.