nejhorsi-prehmaty-hernich-designeru
Novinka Nejhorší přehmaty herních designérů

Nejhorší přehmaty herních designérů

sleepless.

sleepless.

18. 6. 2004 18:48
Reklama

Určitě se vám to už stalo nesčetněkrát: hrajete svou oblíbenou hru a z ničeho nic narazíte na takový kiks, že si můžete jen bezradně poklepat na čelo a pomyslet si "něco" o vývojářích, kteří na hře pracovali. Příklady některých takovýchhle přehmatů sepsal známý herní teoretik a autor dvou zajímavých knih o herním vývojářství Ernest Adams pro internetový magazín Gamasutra v článku "Bad Game Designer, No Twinkie!". Mezi ty nejhorší příklady patří kupříkladu znovuobživování protivníků po spánku nebo uložení hry, nemožnost nastavit si vlastní ovládání hry, špatné umístění klíčových lokací či důležitých bodů, hudba, která se nehodí k prostředí, dialog, který odkazuje na věc z reálného světa anebo třeba filmečky, které nelze přeskočit. Schválně, vzpomenete si, který kiks kdy nejvíc vytočil vás?! Zdroj: Actiontrip

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama