ea-vydelavaji-na-reklame-ve-hrach
Novinka EA vydělávají na reklamě ve hrách

EA vydělávají na reklamě ve hrách

sleepless.

sleepless.

10. 2. 2004 16:37
Reklama

Počítačové hry se stále více přibližují filmům - a naopak. Je to nevyhnutelný trend, který s sebou přináší mnohé nové možnosti například v oblasti reklamy. Magazín San Francisco Business Times přinesl zajímavý článek, který se právě tímto novým fenoménem zabývá. Nejdále jsou prý v tomto ohledu Electronic Arts, kteří dnes drží 25% herního trhu. V současné době spolupracují s deseti velkými společnostmi vyrábějícími spotřební zboží, jako je například Adidas, Nike nebo McDonald. Jejich reklamy je možné zahlédnout především ve sportovních titulech jako je FIFA 2004 nebo NHL 2004. Hry se tak po filmu stávají dalším důležitým reklamním odbytištěm, i když velikostí se tomu filmovému (zatím) nevyrovnají. Přestože si společnosti uvědomují stále rostoucí popularitu počítačových her, o horentní sumy, které se platí za umístění značky (ať už automobilů, hodinek nebo čekoholiv jiného) například od nejnovějšího Bondovky, se nejedná. Částky se údajně pohybují v šestimístných cifrách. Budoucnost reklamy ve hrách je bezpochyby růžová. Jen doufám, že to nikdy nedojde tak daleko, abychom pak v kdejakém RPGčku pojídali smažené rybí prsty z Kentucky nebo pečená kuřata přímo od "Meka". Zdroj: Slashdot

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama