Bad Boys II
Druzí Mizerové jsou sice totálně amorální, nicméně mistrně provedenou akcí, která se pro herní zpracování hodí více než dobře. Tak není divu, že po licenci sáhnul Empire Interactive a vývoj akční adventury navazující na loňský hit svěřil studiu Blitz Games. Hlavní padouch Tapia je sice mrtvý, jeho drogová síť ale existuje dále, takže mají Mike a Marcus, za které budete hrát (toho druhého pak ovládá UI), stále dost práce. Protože vzájemné špičkování obou postav je jedním z těžišť filmu, vytvořili v Blitz Games tzv. 'trash talk' systém, který má jaksi generovat hlášky a nabízet dialogové volby v závislosti na situaci a provedené akci. Bad Boys II jsou v základu o akci z pohledu třetí osoby, byť občas dojde i na pohled vlastníma očima. A to akci řádně destruktivní, zničitelné má být vše od aut, lodí, oken, nábytku, počítačů atd. A na to budete mít samopaly, různé pušky včetně odstřelovaček, řadu pistolí a granátu, plus prý nějaké to překvapení. Pak je to princip světlé a temné strany síly, resp. modifikace hodnej polda, zlej polda, a podle toho zda jen zatýkáte a nic neničíte či naopak nejprve střílíte a až pak ptáte, se vám budou zpřístupňovat různé speciální cheaty. Z toho vyplývá, že těch 14 levelu budete projít nenápadně i rambovsky. Bad Boys II vychází na PC, PS2, Xbox a GC již 23.2. Zdroj: CaVG