Za Battlefield chytřejší!

18. srpen 2014 07:01 / Jaromír Möwald / Komentář / Diskuze (30)

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
-1
Jirka 58 napsal 19. 9. 2014 v 13.42

Doufám že to nebude nedodělaní jako u 4.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Jirka 58 napsal 13. 9. 2014 v 09.44

Ještě jsem nedohrál 4 a už bude další díl.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Jirka 58 napsal 13. 9. 2014 v 09.44

Ještě jsem nedohrál 4 a už bude další díl.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Petr napsal 24. 8. 2014 v 10.28

Souhlasím s tím, že v té ukázce je spousta blbin, které trknou do oka. Ale nejsou takové věci ve většině her (i vlastně i filmů)? Čím si zrovna Battlefiel vysloužil tento článek? Nějak mám pocit, že to je jenom na rozpoutání debaty, aby bylo v podcastu o čem mluvit, podobně jako minule článek o Microsoftu (Tomb Raider).

unreall: Asi jsi fanoušek FEARu, ale upřímně, ta hra se mi zase tak výjimečná nezdála. A vylepšit grafiku, příběh a úrovně... co bys chtěl potom nechávat, jak je? To bys měl už jinou hru.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
shit napsal 20. 8. 2014 v 23.21

tak to je hroznej shit jak ho nikdo nevidí když si tam chodí tak nápadně.... hodně nerálný... a pak to hození mincí jako odlákání pozornosti je pěkně trapný

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Tom napsal 20. 8. 2014 v 21.22

Battlefield 2 byl posledni dil co za neco stal,dalsi dily je uz ken odpad!!!

Nahlásit nevhodný obsah

-1
midla napsal 19. 8. 2014 v 18.11

Battlefield nikdy neprekoná Call of Duty Callko je klasika hoci tie nové stoja iba za príbeh ale vždy bolo call of duty lepšie než bfko :)

Nahlásit nevhodný obsah

-1
viktor napsal 18. 8. 2014 v 18.32

unreall: Jinak pro mě je etalonem první FarCry + Crysis to jsou opravdu "hry nové generace" - a to už máš taky nějaký pátek, od té doby je ten trend opravdu, jak říkáš, sestupný; FEAR mě nebavil, byl přiliš stereotypní (koridory/prostředím) a jediné pro co jsem si jej považoval byl "autentický" pocit ze zbraní/samotné akce...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
unreall napsal 18. 8. 2014 v 18.27

viktor:

Dobre, ale Fear bol v dobe vydania AAA titul, takze? :) podla mna je to len o tom, ze na to kaslu, nie, ze to nejde, ved sa to predava, tak preco to menit.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
viktor napsal 18. 8. 2014 v 18.19

unreall: Musíš to brát tak jak to je... Nesmíš se dívat na hry pro masy a lecco překousnout... Dneska opravdu nemůžeš tvořit inteligentní zábavu na výši (rozuměj s rozpočtem AAA her) a přitom neprodělat fusekle... Je to smutné, no :(

Já si dávám armu a jsem vcelku spkojený, jinam se v současnosti nedívám, protože se mi obrací žaludek...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
unreall napsal 18. 8. 2014 v 17.49

viktor:

Paradoxne prave umela inteligencia je to, co mi udrelo do oci ako prve :D ta je na fakt vysokej urovni, mna stale obiehali, koordinovali, vyckavali za prekazkami, cakali na posily, vedeli si najst cesticku vsade, kde to slo a dokazali strielat aj skrceny s pod regalu, Ktoa hra toto dokaze?
A dobre si je uvedomit, ze je to takmer 10 rokov, co hra vysla a stale je jej umela inteligencia daleko pred BF, ci CoD a to myslim hovori same za seba.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
unreall napsal 18. 8. 2014 v 17.45

Lukexee:

Lenze modernym strielackam, ako je BF, ci CoD nepomoze uz absolutne nic, jedina ich zachrana je MP.
V meritku cisto Single strielaciek by sa tieto znacky uz davno povazovali za budget.
Osobne si myslim, ze ak by zobrali Fear a spravili ho v modernom grafickom spracovani s novym pribehom, pestrejsimi urovnami a zvysok by ponechali tak, ako je, tak vsetci recenzenti o tom pisu, ako o prichode jezisa krista v fps zanre.
Nebola to moja top hra, ale nedavno som si ju znovu presiel a zsol som nad tym co dokazali vytvorit vtedy a co "dokazu" teraz.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Marcus napsal 18. 8. 2014 v 16.30

Příliš tento článek nechápu, jelikož 90% z něj jsme slyšeli ve 2. nebo 3. Gamescom studiu...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Hovinko napsal 18. 8. 2014 v 16.01

Hodne spatny zpusob jak navysit pocet komentaru na hrej

Nahlásit nevhodný obsah

20866138
Piraten napsal 18. 8. 2014 v 15.54

Takýmto štýlom by sme mohli spustiť kampaň za inteligentné hry celkovo, a nie iba Battlefield, ktorý ani Battlefield v názve mať nemusel.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Bezinková šťáva napsal 18. 8. 2014 v 15.44

v tom videu má bejt uz 20x mrtvej, bože...nevím,estli chcu až moc, nebo by už se nejednalo o hru,ale realný život ..

Nahlásit nevhodný obsah

20867714
Marden napsal 18. 8. 2014 v 15.28

Měl bych pár výtek. První je ke komentáři o tom, že druhý AI protivník poslušně čeká zatímco vy druhému nasazujete pouta. To by pro hráče bylo časem dost frustrující a už by tuto mechaniku možná ani nepoužívali. Například v nejnovějším videu od Metal Gear Solidu 5 Snake řekne vojákovi ať si lehne na zem. Voják také poslušně leží zatímco Snake běhá kolem a krade vybavení.

Druhá a zároveň poslední výtka je k tomu plotu. To byla jasná záminka k rozpoutání akční pasáže. Tady ukázali, že hra se dá hrát i akčním způsobem. Tady jen souhlasím s tím, že je blbé, jak protivníci okamžitě obětovali svého kamaráda, kterého jste vzali jako lidský štít.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
peko napsal 18. 8. 2014 v 14.06

Dokud si to nezahram nebudu na to nadávat nebo to pochvalovat

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Lukexee napsal 18. 8. 2014 v 13.34

Mimochodem, hodně trefné video k diskuzi o AAA hrách a velkých společnostech. :D
https://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Lukexee napsal 18. 8. 2014 v 13.32

unreall: F.E.A.R. je super střílečka, jedna z mých nejoblíbenějších ale ostřejší textury tý hře opravdu nepomůžou. :D :D
A to neříkám , že ta hra vypadá špatně. Ta hra na svých 9 let vypadá výborně a baví mě dodnes. Ani příběhově nebyla k zahození, ale to se spíš chytí až ve F.E.A.R. 2. A hlavně byla docela těžká, když si to člověk dal na nejtěžší obtížnost, to už jsem se bal když jsem napočítal víc, jak 4 vojáky. :3

Nahlásit nevhodný obsah

-1
viktor napsal 18. 8. 2014 v 13.31

unreall: Zkus přesedlat na produkty Bohemky - těch se už nějaký pátek držím, peněz nelituji, i když chybičky se rozhodně najdou...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
viktor napsal 18. 8. 2014 v 13.28

unreall: FEAR je divný příklad, ano "pocit ze zbraní" a vcelku slušné AI z něj dělaly nadprůměrnou hru, ale to je asi tak vše... Ta umělá inteligence nebyla kdovíjak super - ano uměla překvapit, ale těch momentů bylo jako šafránu... Kdybych měl u FEAR zhodnotit sp, pak by moc dobře nedopadl - ty samoúčelné lekačky/skripty/koridor + absolutně průměrný příběh = 7/10 takže pokud to jde se střílečkami z kopce (jako proti tomuto tvrzení námitek nemám), pak jsme pěkně v prdeli... Jenže co s tím chceš dělat? Velcí tvůrci (Crytek) příjdou s high-tech hrou, nabuší do ní božáckou AI a prodělají boty - je to o mase = masa chce maso a ema i máma mají sakra co dělat...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
unreall napsal 18. 8. 2014 v 13.13

Takmer 10 rokov starý Fear dokáže oveľa viac! Keby mal ostrejšie texturi, tak by túto radoby novú akcnu hru o milé predcil! A to úplne vo všetkom, či dizajnom, umelou inteligenciou a dokonca aj samotnou grafikou, stačilo by mu pridať len tie ostrejšie texturi. Single v tejto a jej podobných hrách je výsmech hráčom, primitivizmus je v takych hrách na každom kroku.
Vážený schválne si zahrajte prvý Fear a zistíte. Že žáner fps ide smerom dolu, pretože to, čo dokázali pred desiatimi rokmi, dnes nedokážu ani z polovice a to aj napriek lepším technológiam!

Nahlásit nevhodný obsah

-1
narg napsal 18. 8. 2014 v 13.10

btw proc ma sperhak, kterym odemkne dvere a kvuli klickum od pout jde nekam 20 minut dopice ?? nechapu, uz v ten okamzik me to prestalo zajimat

Nahlásit nevhodný obsah

-1
narg napsal 18. 8. 2014 v 13.09

na jednu stranu doufam, DOUFAM, STRASNE MOC DOUFAM, ze tohle je nejaky zkurveny demo pro gamescon, kde je nesmrtelnostd atd, na druhou stranu NEVERIM, ze plna hra bude nejak extra jina, viz aliens colonial mariens and other shits like this

pro mne je to mrtvi

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Alphonse800 napsal 18. 8. 2014 v 12.49

Já bych podtrhl to nejdůležitější a to, že tohle vůbec není Battlefield. Je to podivný kočkopes všeho možného na enginu, který mě už začíná odpuzovat jak se furt všechno leskne a zničitelnost je jenom na okrasu. Až se vrátí k Bad Company 3 tak se zase začnu zajímat, ale tohle je zase nějaká trapná snaha ždímat značku.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Silesian napsal 18. 8. 2014 v 12.16

Blabol: Jenže Jarda tu právě vůbec nemluví o AI.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
shadowbraincz napsal 18. 8. 2014 v 12.03

opět hra za regenerujícího se mutanta :D už jsem měl radost když jsem viděl dole starý známý křížek jako ukazatel životů ale ouha

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Blabol napsal 18. 8. 2014 v 11.55

V podstate s tebou souhlasi Jardo, ja uz hodne dlouho cekam na nejakou "chytrou" stealth/strilecku kde AI bude alespon na tolik chytre aby nezapominalo ze vas videlo nebo nezapomnelo ze v te mistnosti nebyl sam ale s nekym koho vy ste pred nekolika sekundami zabili .... Viz SNIPER elite od ktereho jsem cekal vice .... Ale bohuzel takovy je trend dnesnich strilecek ... Strilet strilet a nepremyslet

Nahlásit nevhodný obsah

20810965
mustaffa napsal 18. 8. 2014 v 10.16

No podle mě to byla demonstrace toho, jak je možné asi tu hru hrát. Je libo stealth bez zabíjení, tak prosím nový BF to umí. Tento trend se poslední dobou dost v FPS rozšiřuje, viz Far Cry 3, nový Wolf apod. Máte tady možnost stealth a když se to posere, tak to prostě vykropíte. A to asi měla být pak ta další demonstrace z té ukázky, že pořád je BF cool střílečkou s cool efekty, prostě BF..
Mně se tento díl zatím líbí, ale počkám na recenze..
Ten MP mi hodně připomíná MP v Call of Juarez: The Cartel. Tam taky proti sobě stáli proti sobě ACAB a gangsteři a byla to dost dobrá zábava. Škoda jen technického zpracování, které hru totálně zabilo.

Editováno: 18. 08. 2014 v 10.20

Nahlásit nevhodný obsah